Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
stefo
КОЛЕГА
Posts: 135
Joined: Tue May 11, 2010 8:09 pm
Location: Казанлък

Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by stefo »

Клиента казва че автомобила няма мощност както преди.
Записаната грешка в ECU-то е тази
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 028 906 021 BT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D1P
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Направих лог на 8 и 10 канал, но нямам информация колко трябва да е налягането на турбината на 1Z.
За AFN моторите знам че трябва да е към 2000 мбара. Моля помогнете с анализ на лога.
Нещо не мога да добавя лога като файл,казва ми неразрешен формат.В какъв формат може да се качи?
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by gt40 »

Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
karamilev
КОЛЕГА
Posts: 194
Joined: Tue Sep 22, 2009 6:03 pm
Location: Варна

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by karamilev »

gt40 wrote:Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
Това е само ако си свързал мъркучите от всмукателния колектор и разтоварващия клапан на турбината като елиминираш N75 Според мен не е толкова важно колко надува турбината а надува ли толкова колкото иска екуто.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
stefo
КОЛЕГА
Posts: 135
Joined: Tue May 11, 2010 8:09 pm
Location: Казанлък

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by stefo »

Има ли ограничения колко поста имам за да кача файл?
Лога е тук http://dox.bg/files/dw?a=e659f1ca4f
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by delio »

първо направи проверка на турбо пътищата и разтоварването на турбината тази грешка я пише когато надуването на турбината не отговаря на исканото от компа а налягането го мери мапа
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
ifidik
КОЛЕГА
Posts: 108
Joined: Sun Jul 05, 2009 5:15 pm

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by ifidik »

управляващия клапан на турбината трябва да цъка на контакт.ако не го чуваш, хвани го с ръка и виж има ли живот в него.спрял ли е от него е със сигурност.тая кола в момента трудно вдига над 120км/ч.

налягането на турбината трябва да е 0,9; ако има механичен уред , забоди го и в движение ще видиш, че налягането е поне 1,4(без атмосферното).
не съм гледал лога, имаш ли показания за налягането на 11канал?компа вижда ли го?
dmx888
Posts: 6
Joined: Sun Jul 20, 2008 5:15 pm

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by dmx888 »

По скоро провери маркучето до мап сензора (компа) или виж дали не е спукан някои маркуч по турбо пътищата.
stefo
КОЛЕГА
Posts: 135
Joined: Tue May 11, 2010 8:09 pm
Location: Казанлък

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by stefo »

След оглед на турбопътищата се оказа ,че има спукване на тръбата до акумулатора.Вероятно автомобила е бил с голям или не на място акумулатор и се е претрила тръбата в него.Освен това интеркулера е омаслен от едната страна и вероятно е спукан иначе няма от къде да дойде това масло по интеркулера.Клапана не цъка на контакт както казваш ifidik но като го захранвам с 12в превключва.Чудя се какво би станало ако се остави мотора без интеркулер, за пробата ясно няма да има проблем,но за известно време ако се използва автомобила без да се натоварва много.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by KLESHTITE »

колега не разбрах защо искаш да изолираш кулера
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
dmx888
Posts: 6
Joined: Sun Jul 20, 2008 5:15 pm

Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z

Post by dmx888 »

Ако не е много голямо спукването взимаи смола и го лепи
Post Reply