Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Клиента казва че автомобила няма мощност както преди.
Записаната грешка в ECU-то е тази
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 028 906 021 BT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D1P
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Направих лог на 8 и 10 канал, но нямам информация колко трябва да е налягането на турбината на 1Z.
За AFN моторите знам че трябва да е към 2000 мбара. Моля помогнете с анализ на лога.
Нещо не мога да добавя лога като файл,казва ми неразрешен формат.В какъв формат може да се качи?
Записаната грешка в ECU-то е тази
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 028 906 021 BT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D1P
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Направих лог на 8 и 10 канал, но нямам информация колко трябва да е налягането на турбината на 1Z.
За AFN моторите знам че трябва да е към 2000 мбара. Моля помогнете с анализ на лога.
Нещо не мога да добавя лога като файл,казва ми неразрешен формат.В какъв формат може да се качи?
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
Успех.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Това е само ако си свързал мъркучите от всмукателния колектор и разтоварващия клапан на турбината като елиминираш N75 Според мен не е толкова важно колко надува турбината а надува ли толкова колкото иска екуто.gt40 написа:Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Има ли ограничения колко поста имам за да кача файл?
Лога е тук http://dox.bg/files/dw?a=e659f1ca4f
Лога е тук http://dox.bg/files/dw?a=e659f1ca4f
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
първо направи проверка на турбо пътищата и разтоварването на турбината тази грешка я пише когато надуването на турбината не отговаря на исканото от компа а налягането го мери мапа
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
управляващия клапан на турбината трябва да цъка на контакт.ако не го чуваш, хвани го с ръка и виж има ли живот в него.спрял ли е от него е със сигурност.тая кола в момента трудно вдига над 120км/ч.
налягането на турбината трябва да е 0,9; ако има механичен уред , забоди го и в движение ще видиш, че налягането е поне 1,4(без атмосферното).
не съм гледал лога, имаш ли показания за налягането на 11канал?компа вижда ли го?
налягането на турбината трябва да е 0,9; ако има механичен уред , забоди го и в движение ще видиш, че налягането е поне 1,4(без атмосферното).
не съм гледал лога, имаш ли показания за налягането на 11канал?компа вижда ли го?
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
По скоро провери маркучето до мап сензора (компа) или виж дали не е спукан някои маркуч по турбо пътищата.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
След оглед на турбопътищата се оказа ,че има спукване на тръбата до акумулатора.Вероятно автомобила е бил с голям или не на място акумулатор и се е претрила тръбата в него.Освен това интеркулера е омаслен от едната страна и вероятно е спукан иначе няма от къде да дойде това масло по интеркулера.Клапана не цъка на контакт както казваш ifidik но като го захранвам с 12в превключва.Чудя се какво би станало ако се остави мотора без интеркулер, за пробата ясно няма да има проблем,но за известно време ако се използва автомобила без да се натоварва много.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
колега не разбрах защо искаш да изолираш кулера
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Ако не е много голямо спукването взимаи смола и го лепи