Знае ли някой колко трябва да бъде const налягане в акумулатора за въздушното окачване?
Един път го записа при 10.2бара,втория при 12,75.Компресора изключва при 15,6 или 2 минути работа.
Системата е с въздушно окачване и на двата моста.
X5 3.0d Е53
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: X5 3.0d Е53
14 14.5 ама тези 2мин работа са много да няма спукана възглавница
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: X5 3.0d Е53
Не възглавниците са здрави!
При вдигане на автомобила се използва акумулаторното налягане,следователно то пада до около 10 бара.Същевременно компресора започва работа като за целта трябва да отговаря само на едно условие-температурата да му е под 80С.По време на движение контролера следи просвет и скорост,и когато е необходима корекция допълва дадена(и) възглавници от което следва ,че налягането няма да се понижи много и компресора ще го допълни бързо ,но точно тогава записва грешката.
Повредата е спорадична и се проявява в период 10-40 дни,и най-лошото е, че не мога да намеря информация колко е const налягане и какви са условията, които трябва да са изпълнени за да запише тази повреда.
При вдигане на автомобила се използва акумулаторното налягане,следователно то пада до около 10 бара.Същевременно компресора започва работа като за целта трябва да отговаря само на едно условие-температурата да му е под 80С.По време на движение контролера следи просвет и скорост,и когато е необходима корекция допълва дадена(и) възглавници от което следва ,че налягането няма да се понижи много и компресора ще го допълни бързо ,но точно тогава записва грешката.
Повредата е спорадична и се проявява в период 10-40 дни,и най-лошото е, че не мога да намеря информация колко е const налягане и какви са условията, които трябва да са изпълнени за да запише тази повреда.
Re: X5 3.0d Е53
Тук може да помогне Илко Иванов от Добрич.veli написа:Не възглавниците са здрави!
При вдигане на автомобила се използва акумулаторното налягане,следователно то пада до около 10 бара.Същевременно компресора започва работа като за целта трябва да отговаря само на едно условие-температурата да му е под 80С.По време на движение контролера следи просвет и скорост,и когато е необходима корекция допълва дадена(и) възглавници от което следва ,че налягането няма да се понижи много и компресора ще го допълни бързо ,но точно тогава записва грешката.
Повредата е спорадична и се проявява в период 10-40 дни,и най-лошото е, че не мога да намеря информация колко е const налягане и какви са условията, които трябва да са изпълнени за да запише тази повреда.
Знаеш му кординати,ако не чукни да ти дам номера.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: X5 3.0d Е53
74:accumulator presure remains constant
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: X5 3.0d Е53
Рейката пипана ли е на колата,или по ходовата част?Прова ли да преобучиш системата ?Ако е разкачан някой датчик и колата е карана така,трябва да се преобучи наново.Корекцията застава на 0 и не работи системата.Между другото си мери с рулетка според инструкциите,аз съм опитвал наизус но ме хваща Инсталацията как е?Прегледай около предна дясна гума-там си имат болка.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67