X5 3.0d Е53

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

X5 3.0d Е53

Post by veli »

Знае ли някой колко трябва да бъде const налягане в акумулатора за въздушното окачване?
Един път го записа при 10.2бара,втория при 12,75.Компресора изключва при 15,6 или 2 минути работа.
Системата е с въздушно окачване и на двата моста.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: X5 3.0d Е53

Post by KLESHTITE »

14 14.5 ама тези 2мин работа са много да няма спукана възглавница
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: X5 3.0d Е53

Post by veli »

Не възглавниците са здрави!
При вдигане на автомобила се използва акумулаторното налягане,следователно то пада до около 10 бара.Същевременно компресора започва работа като за целта трябва да отговаря само на едно условие-температурата да му е под 80С.По време на движение контролера следи просвет и скорост,и когато е необходима корекция допълва дадена(и) възглавници от което следва ,че налягането няма да се понижи много и компресора ще го допълни бързо ,но точно тогава записва грешката.
Повредата е спорадична и се проявява в период 10-40 дни,и най-лошото е, че не мога да намеря информация колко е const налягане и какви са условията, които трябва да са изпълнени за да запише тази повреда.
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: X5 3.0d Е53

Post by presko79 »

veli wrote:Не възглавниците са здрави!
При вдигане на автомобила се използва акумулаторното налягане,следователно то пада до около 10 бара.Същевременно компресора започва работа като за целта трябва да отговаря само на едно условие-температурата да му е под 80С.По време на движение контролера следи просвет и скорост,и когато е необходима корекция допълва дадена(и) възглавници от което следва ,че налягането няма да се понижи много и компресора ще го допълни бързо ,но точно тогава записва грешката.
Повредата е спорадична и се проявява в период 10-40 дни,и най-лошото е, че не мога да намеря информация колко е const налягане и какви са условията, които трябва да са изпълнени за да запише тази повреда.
Тук може да помогне Илко Иванов от Добрич.
Знаеш му кординати,ако не чукни да ти дам номера.
Бензина е за измиване на дизелови части.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: X5 3.0d Е53

Post by KLESHTITE »

напиши поне каква е грешката
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
veli
КОЛЕГА
Posts: 58
Joined: Wed Apr 09, 2008 12:42 am
Location: Хасково

Re: X5 3.0d Е53

Post by veli »

74:accumulator presure remains constant
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: X5 3.0d Е53

Post by ivanovbg »

Рейката пипана ли е на колата,или по ходовата част?Прова ли да преобучиш системата ?Ако е разкачан някой датчик и колата е карана така,трябва да се преобучи наново.Корекцията застава на 0 и не работи системата.Между другото си мери с рулетка според инструкциите,аз съм опитвал наизус но ме хваща :lol: Инсталацията как е?Прегледай около предна дясна гума-там си имат болка.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Post Reply