Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Здравеите колеги колата дойде със светнал MIL, при диагностика изписа следната грешка:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 187117 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.31
Time: 13:34:37
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5
При оглед установих че едната дроселова клапа е сменена със втора употреба "едната е 06г. а другата е 08г. Какво ще кажете, адаптация или смяна ??
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0030
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 187117 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.31
Time: 13:34:37
Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5
При оглед установих че едната дроселова клапа е сменена със втора употреба "едната е 06г. а другата е 08г. Какво ще кажете, адаптация или смяна ??
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0030
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
това не е дроселовата клапа а са рънъри и се продават с колекторите не можеш да ги обучиш нито нови нито втора прати го в порше бг
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
сменяй левия май беше
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
не се обучава
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
аиде бе адаптира се ама нека пробва аз имам 6 рънъра и нито един не тръгва а нов е 1100лева
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Поне 20тина съм сменял без никакви адаптации.Никакъв проблем,освен че след един два месеца са се връщали и за другия.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Всяко даване на контакт = адаптация.
Не се налага ръчна такава.
В 100 процента от случаите, които съм имал се е налагало смяна на тези клапи...
Не се налага ръчна такава.
В 100 процента от случаите, които съм имал се е налагало смяна на тези клапи...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
проблема е в колектора износва се и излиза от параметри
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Според мен тук колегата е прав да клапата има адаптация но се прави със специално тестерче в елза много добре е обяснено . Като ги къпиш нови ссссссс КООООЛЕКТОРА идват адаптирани слагаш и всичко е о.к . И са констроктивно изменени и този проблем е решен . пробвал съм стери но при мен също кото при колегата не се получи . Това е моето наблюдение . Поздрави и успех на всички.KLESHTITE написа:проблема е в колектора износва се и излиза от параметри
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Какво ви казвам-сменяш и пееш От новото е по хубаво само чуждото
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
http://forums.kilometermagazine.com/sho ... p=67471945
Не е за същият модел ама пак същият ташак е.
Според твърденията на автора..
Step 6: VAG-COM time.
From www.ross-tech.com (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...#Basic_Setting)
Intake Manifold Runner
Prerequisites:
* Ignition ON
* Engine OFF
* System voltage at least 11.0 V.
[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Group 142
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
* Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.
That's it, you're done. Go drink yourself into a stupor to celebrate another victory!
Не е за същият модел ама пак същият ташак е.
Според твърденията на автора..
Step 6: VAG-COM time.
From www.ross-tech.com (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...#Basic_Setting)
Intake Manifold Runner
Prerequisites:
* Ignition ON
* Engine OFF
* System voltage at least 11.0 V.
[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Group 142
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
* Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.
That's it, you're done. Go drink yourself into a stupor to celebrate another victory!
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
конструктивен дефект - както някой по горе каза всяко палене = адаптация
тъпото е че ограничението на хода е на оста на колектора, когато оста се раздрънка хода става по-голям и излиза от параметри
ремонт: подлагане на ламаринка около 1мм от една от двете страни на зъбчето което ограничава хода, пробвано, работи дотук 60000км
даже на колата която правих МИЛ изгасна сама на първото даване на контакт
банк 2 е от страната на шофьора ( ако не е англичанка )
тъпото е че ограничението на хода е на оста на колектора, когато оста се раздрънка хода става по-голям и излиза от параметри
ремонт: подлагане на ламаринка около 1мм от една от двете страни на зъбчето което ограничава хода, пробвано, работи дотук 60000км
даже на колата която правих МИЛ изгасна сама на първото даване на контакт
банк 2 е от страната на шофьора ( ако не е англичанка )
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа
Конструктивният дефект при тези коли се изразява единствено във факта че са решили да станат такива..
поздрави..
поздрави..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.