Q7 3.0TDI Дроселова клапа

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
dent
КОЛЕГА
Posts: 169
Joined: Wed Jul 02, 2008 11:47 am

Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by dent »

Здравеите колеги колата дойде със светнал MIL, при диагностика изписа следната грешка:
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 187117 km
Time Indication: 0
Date: 2011.05.31
Time: 13:34:37

Freeze Frame
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.24 V
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5
При оглед установих че едната дроселова клапа е сменена със втора употреба "едната е 06г. а другата е 08г. Какво ще кажете, адаптация или смяна ??

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4L0 910 401 K HW: 4L0 907 401
Component and/or Version: 3.0L V6TDI G001AG 0030
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by KLESHTITE »

това не е дроселовата клапа а са рънъри и се продават с колекторите не можеш да ги обучиш нито нови нито втора прати го в порше бг
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by ivanovbg »

сменяй левия май беше
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by KLESHTITE »

а как ще го обучи
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by ivanovbg »

не се обучава
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by KLESHTITE »

аиде бе адаптира се ама нека пробва аз имам 6 рънъра и нито един не тръгва а нов е 1100лева
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by ivanovbg »

Поне 20тина съм сменял без никакви адаптации.Никакъв проблем,освен че след един два месеца са се връщали и за другия.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by bobolin4o »

Всяко даване на контакт = адаптация.
Не се налага ръчна такава.
В 100 процента от случаите, които съм имал се е налагало смяна на тези клапи...
TuningMaster Image
0887 704 900
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by KLESHTITE »

проблема е в колектора износва се и излиза от параметри
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by Aspar »

KLESHTITE wrote:проблема е в колектора износва се и излиза от параметри
Според мен тук колегата е прав да клапата има адаптация но се прави със специално тестерче в елза много добре е обяснено . Като ги къпиш нови ссссссс КООООЛЕКТОРА идват адаптирани слагаш и всичко е о.к . И са констроктивно изменени и този проблем е решен :lol: . пробвал съм стери но при мен също кото при колегата не се получи . Това е моето наблюдение . Поздрави и успех на всички.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by KLESHTITE »

точно
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by ivanovbg »

Какво ви казвам-сменяш и пееш :lol: От новото е по хубаво само чуждото :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by traqnsavov »

http://forums.kilometermagazine.com/sho ... p=67471945

Не е за същият модел ама пак същият ташак е.

Според твърденията на автора..
Step 6: VAG-COM time.

From www.ross-tech.com (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...#Basic_Setting)

Intake Manifold Runner

Prerequisites:

* Ignition ON
* Engine OFF
* System voltage at least 11.0 V.

[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]
Group 142
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Wait until Field 4 shows "ADP. O.K.".
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

* Switch Ignition OFF for at least 60 seconds.




That's it, you're done. Go drink yourself into a stupor to celebrate another victory!
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by ogromnii »

конструктивен дефект - както някой по горе каза всяко палене = адаптация
тъпото е че ограничението на хода е на оста на колектора, когато оста се раздрънка хода става по-голям и излиза от параметри
ремонт: подлагане на ламаринка около 1мм от една от двете страни на зъбчето което ограничава хода, пробвано, работи дотук 60000км
даже на колата която правих МИЛ изгасна сама на първото даване на контакт
банк 2 е от страната на шофьора ( ако не е англичанка :lol: )
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Q7 3.0TDI Дроселова клапа

Post by traqnsavov »

Конструктивният дефект при тези коли се изразява единствено във факта че са решили да станат такива..
поздрави.. :lol: :lol: :lol:
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Post Reply