Бензин пали трудно след ултразвук.

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by galin »

Здравейте колеги,
от около 2 месеца се сдобих с ултразвукова вана от Димов и комутатор от Адиа за чистене на дюзи. Намерих си и подходящ препарат Turbo Mystral, основа е и доста добре почиства не е и агресивен към кожата защото бъркам във ваната с ръце даже и като имам драскотинки и не щипе. Така, всичко добре естествено някой от редовните клиенти минаха по реда с чистенето на дюзи. При кой колата тръгнала при кой разхода паднал и т.н. все хубави неща, но всички се оплакваха че като са топли моторите и въртят доста докато запалят иначе студени палят на четвърт. Стана ми интересно и изчистих и на моята кола Вектра Б X18XE дюзи Сименс мисля. И стана добре дошъл в клуба! Сега като е топла върти около 7-8 сек. докато запали. Много кофти ефект се получава. Не пада горивото проверил съм не тече от О пръстените и не смучи въздух, и не мога да си обясня защо става така. Иначе като запали мотора е много спокоен на празен ход, колата си върви наема се никакви грижи, проблема е само с паленето. Давайте идеи че един редовен клиент ми каза че няма да препоръча на никой чистене на дюзи щото се прецаквало паленето. :roll:
stefantinkov
КОЛЕГА
Posts: 42
Joined: Thu Apr 07, 2011 11:01 pm
Location: София

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by stefantinkov »

А пробва ли дюзите на стенд (или поне рейка с помпа), за да видиш как пръскат след почистването?
Изглежда, че или вместо почистени дюзите са запушени, или че не достига бензин (на студен мотор ECU ги отваря повече и пали), но щом след като запали работи без проблем и си проверил налягането и гумичките, нещо не се връзва :roll:
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by ivanovbg »

Не са запушени, а текат и на топло- дави. Много дълго ги държиш и на дълъг импулс вероятно.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by galin »

Ами то какво значение има импулса и времето? Аз използвам режим на отпушване на комутатора, там импулса е фиксиран на 3 ms. а оборотите се сменят от 1000 до 7000и обратно. Аз ги чистя около 2-3 часа, имам колеги които ги държат по 24, едва ли от това ще идва проблема. :roll:
karamilev
КОЛЕГА
Posts: 194
Joined: Tue Sep 22, 2009 6:03 pm
Location: Варна

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by karamilev »

Мога да кажа че доста дюзи съм почистил с ултразвук и до сега отрицателен ефект е нямало никога,но аз ги проверявам преди да ги чистя и след това как е дебита и факела.Не вярвам на всичките ти коли проблема да е един и същ но все пак адаптациите как са и пробва ли като ги занулиш.Предполагам колите са карани и имат навъртяни км ане само на място загряли?
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by galin »

Да колите са карани някой вече имат по 2-3 хил. км. и проблема си остава. Адаптации на Опелите не знам да се правят. Единствено нямам проблем с едно А4 1.6 мотор то си работи перфектно, иначе другите го правят. Няколко опела екотек мотори и едно бмв 1.8is съм правил до сега и всички го имат тоя проблем. Чудя се кво става, и дали да чистя дюзи повече или да не чистя, не искам да ми се връщат клиентите с проблеми и да остават недоволни ще вземат да избягат така :|
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by ipivan »

Ако във ваната има абразивни частици(може от препарата да са),тези частици разказват играта на дюзите докато се разцъкват.Затова аз ги чистя без да ги разцъквам.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by galin »

За всеки комплект дюзи сменям разтвора като измивам и забърсвам ваната да е идеално чиста и тогава наливам новия разтвор. А пък ако не се комутират то как ще се изчистят.. :roll:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by rangel1 »

Лоша работа колега мисля че колегата иванов е прав просто инжекторите вече са прецакани.Може да пробваш само
да трамбоваш седлата :idea: Не веднъж съм споменавал че ултразвука ,препаратите и купешките комутатори са нож с две остриета но всеки се пресмиваше и подиграваше :roll: Почистването става идеално за около половин час (с тестовете) с саморъчно направен комутатор ,нитроцелулозен разтворител(като пак се внимава от къв материал е направено седлото) и стенд за тестовете.Винаги съм се чудил на тия хиляда часови цъкания,режими,цикли,обороти ,вани ,спец препарати и т.н.
Се пак колега не съм искарал и леф от дюзи и съм оправил няколко дюзи дето бяха за скрап (и то от спортна злоба заради това че в наше село великите чистачи с скъпи вани и стендове бяха казали че требва ги ровят)
Една година разучавах оптималната технология и когато реших че съм готов исках по 30 лева за инжектор и всеки викаше че съм луд (еди кой си специалист ги чистел за 15лв) продадох всичко и сега само се забавлявам и бодвам по някой споминал се инжектор на бакшиш безплатно (ей така за спорта да пробвам дали мога се справя с 10 лева по добре от великите чистачи инвестирали стотици)
Нищо лично колега просто нищо не става с покупката на няколко творения просто трябва ....................................
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by ivanovbg »

Значи както ти казах - много ги държиш. Аз ги държа не повече от 30 мин. и то за доста запушени. И на не по висока температура от 30 градуса. Иначе им се завива свят :lol: Ако не ти се вярва свали твоите на топла кола и им подай налягане.

П.П. Забравих да ти кажа да не опират дъното.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
karamilev
КОЛЕГА
Posts: 194
Joined: Tue Sep 22, 2009 6:03 pm
Location: Варна

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by karamilev »

Добре де,като нямаш стенд за тестване извади рейката от колата без да разкачаш кабелите и маркучите и завърти на стартер и виж какво става,след това пусни само помпата да направи налягане и виж дали текат
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
galin
КОЛЕГА
Posts: 146
Joined: Mon Aug 31, 2009 12:09 am
Location: Бургас

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by galin »

Не ги държа на дъното имам една планка с дупки за дюзите даже доста малко се потапят ако не напълня ваната до горе. Ами ще пробвам на мойта да видя какво ще стане на топъл мотор. Ама ако дюзите са прецакани както каза колегата защо като запали работи перфкетно, те ако изпикават няма ли да го правят постоянно? А моторите работят стабилно особено на празен ход без никакви потрепвания и тва е след чистене. А иглата и леглото и от стомана ли са? Някой отварял ли е дюза да види?

Имам колеги за които 2-3 часа било малко и ги джуркат по 24 часа да се изчистели добре и казват че нямат проблеми. А темп е 65 гр. ваната я поддържа постоянно, и ако не е нагрят препарата чисти много трудно и бавно, пробвах с разни детайли щото събирам разтвора от ваната да мия части с него.
ivanovbg
КОЛЕГА
Posts: 2273
Joined: Wed Mar 11, 2009 8:00 pm
Location: София
Contact:

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by ivanovbg »

Проблема е че почват да текат по малко, защото размекналата гадост отвътре се полепва по иглата и не затваря качествено. Когато я изгасиш топла и натича малко в колектора, колкото да почне да прави проблеми с паленето. Ако я оставиш няколко часа и си пали от раз.

Ваната трябва да може да си регулира температурата. А пусни една снимка да я видя.

За да си оправиш дюзите можеш да опиташ пак с ваната на 20-тина градуса за 10 минути но с това дето пръска нагоре. После като ги извадиш ги пропръскай с карбуратор спрей на обратно докато цъкат.

И за да нямаш проблеми при почистването винаги ги слагай на обратно, аз така правя.Цедката се изчиства по добре. Трябва целите да са във препарата то цедката отгоре не я ли чистиш?

http://www.injectorcleaning.co.uk/service.htm
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by rangel1 »

Всичо е дълго за обясняване и е въпрос на гледна точка :idea:
Но ми е интересно ако попаднете на дюза с тефлоново седло и в ултра вана :?: Купон :lol:
И на тия колеги с 24часовото цъкане им прати много поздрави че никога не са имали проблеми (или клиентите им са лукови глави или са чистили дюзи се на нови коли или ваничките им симулират ултразвук или препаратите им са разтворен сапун..........)
Технологията за чистене е толкова стара че даже когато е измислена е нямало инжектори :idea:
Май голям хил пада след последното изречение но ако се вдълбаете сериозно.........................химия и физика.
И спокойно не си ги прецакал ти просто са били пътници и не е трябвало да се стараеш толкова (при условие че явно ваната и препарата ти са доста добри)
waseko
КОЛЕГА
Posts: 391
Joined: Tue Feb 26, 2008 7:43 pm
Location: гр.Пловдив

Re: Бензин пали трудно след ултразвук.

Post by waseko »

Както е писал колегта-изследовател rangel1,не са нужни много лъскави хапаратури за качествено изчистване,но си иска технология,междувпрочем не е лошо да прочетете статията тук-
http://injectorservice.com.ua/injector_clean.php
Поздрави.
Post Reply