Zafira A 2.0 Di X20DTL
Zafira A 2.0 Di X20DTL
Здравейте колеги,
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим
Колеги моля помагайте с каквото можете !!!
Поздрави
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим
Колеги моля помагайте с каквото можете !!!
Поздрави
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Е кво толкоз ЕГР ремув и си готов сгъваш парата А ако искаш сичко да е оригинал и 6 точки доста проверки трябва направиш (пълна и всережимна функциониоране на ЕГР,дебитомер.............................)
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
провери в какви стойности е вакума , ако е запушена тръбичката пак така става или вакум помпата е скапанаDK1 написа:Здравейте колеги,
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим
Колеги моля помагайте с каквото можете !!!
Поздрави
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Имах такъв проблем, при мен беше спукана мембрана на сервото на спирачките, пробвай да го изолирашDK1 написа:Здравейте колеги,
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим
Колеги моля помагайте с каквото можете !!!
Поздрави
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Ако с вакуума всичко е наред по тестовете,както каза рангел1-сменяй
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Когато изолирах сервото всичко беше ок.Сега свалям сервото и ще пиша когато има някакво развитие!
Поздрави
Поздрави
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
А някой да знае как да го проверя това серво след като го смъкна?
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
За какво ти е да го проверяваш! сменяйгоDK1 написа:А някой да знае как да го проверя това серво след като го смъкна?
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
За да съм сигурен!Нали се сещаш колко пари струва
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
каква диагностика ?! сменяй !прави са колегите.мембрана ли ще купуваш и сменяш?!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Не бих избързал със сервото. Ако е спукано сервото нямаше да имаш добър вакум и на място. По съм склонен за вакум помпа, особено ако след напомпване качва бавно вакума.
А пък ако е вярно това в първия пост клапана егра не би трябвало да е читав. След изфорсирване като пуснеш педала егра се отваря и трябва дебитомера да отчете по малко входящ въздух. Не го ли отчете за определено време влиза в авариен режим.
А пък ако е вярно това в първия пост клапана егра не би трябвало да е читав. След изфорсирване като пуснеш педала егра се отваря и трябва дебитомера да отчете по малко входящ въздух. Не го ли отчете за определено време влиза в авариен режим.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Тъкмо туи щях да кажа.Често вакуум помпите на тия тикви дават фира.По лесно ще се намери помпа за проба отколкото сервоапарат.ivanovbg написа:Не бих избързал със сервото. Ако е спукано сервото нямаше да имаш добър вакум и на място. По съм склонен за вакум помпа, особено ако след напомпване качва бавно вакума.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Колеги а да ви питам с какво ги ремуввате тези егри на зафирата?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
Доколкото разбрах тук пише че са проверени вакумите а се оказва проблема в сервотоDK1 написа:Здравейте колеги,
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим
Колеги моля помагайте с каквото можете !!!
Поздрави
А до колкото съм запознат проверките по вакумите се извършва с вакуммер и ако беше проверено както трябва
А относно как се проверява просто закачи вакуммера на изхода на помпата и следи колко бързо и до кви нива се движи вакума като включваш и изключваш консуматорите (а стойностите са конкретни за всяка система но в повечето случай нещата са близки )
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL
затапи сервото това е наи лесно
прост човек и силен вятър нищо не ги спира