CITROEN XSARA2-не пали
CITROEN XSARA2-не пали
Здравейте.
Автомобила е 2002год. 2.0 ХДИ 90к.с
Клиента не го е нямало около седмица и след неуспешен опит за запалване идва при мен,със съмнения за проблем в имото(след завъртане на стартер светва ключа на таблото).
Оказва се обаче че освен непаленето не работят ел.стъклата,чистачките,мигачите,вентилатора в купето,фаровете.
След активиране с Лексиа,мигачите и чистачките сработват.
В БСИ-то имаше една грешка ,че не получава код от имобилайзера.След като я изтрих повече не се появи.Ако не се лъжа,имото нали е вградено в бси.Мисля че няма да е то виновно.
Ето това са актуалните стойности за имото:
Стойноста с червения удивителен беше "1",не знам защо този път я изкара така.
Ето и тези от двигателния:
В двигатлния има записана грешка само за подгряването.
При въртене на стартер налягането стига до 290 бара.
Пропуснах само да закача осцилоскопа да видя има ли импулси към дюзите,но и това ще свърша.
Съмнявам се в някоя обща маса.
Не съм се борил с такъв екземпляр до сега,така че ако някой знае за слаби места по инсталацията или от какво може да е породен проблема,ще са ми от полза.
Предварително Благодаря.
Автомобила е 2002год. 2.0 ХДИ 90к.с
Клиента не го е нямало около седмица и след неуспешен опит за запалване идва при мен,със съмнения за проблем в имото(след завъртане на стартер светва ключа на таблото).
Оказва се обаче че освен непаленето не работят ел.стъклата,чистачките,мигачите,вентилатора в купето,фаровете.
След активиране с Лексиа,мигачите и чистачките сработват.
В БСИ-то имаше една грешка ,че не получава код от имобилайзера.След като я изтрих повече не се появи.Ако не се лъжа,имото нали е вградено в бси.Мисля че няма да е то виновно.
Ето това са актуалните стойности за имото:
Стойноста с червения удивителен беше "1",не знам защо този път я изкара така.
Ето и тези от двигателния:
В двигатлния има записана грешка само за подгряването.
При въртене на стартер налягането стига до 290 бара.
Пропуснах само да закача осцилоскопа да видя има ли импулси към дюзите,но и това ще свърша.
Съмнявам се в някоя обща маса.
Не съм се борил с такъв екземпляр до сега,така че ако някой знае за слаби места по инсталацията или от какво може да е породен проблема,ще са ми от полза.
Предварително Благодаря.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: CITROEN XSARA2-не пали
в крайна сметка индикацията за имобилайзер гасне ли?
по спомен партнер със същия мотор не палеше на влажно от протрита инсталация по мотора, конкретно датчика на разпр.вал окъсяваше, индикация никаква, а запали ли не гаснеше, ползва го само за синхр. при палене, после може да му извадиш буксата и нищо, ама беше много отдавна и ми е смътно
ако имаш пинаут на комп. може да провериш идва ли на стартер сигнал лесно.
другото което ми хрумва е тривиално - онзи бутон който изключва горивото при удар (фюел кът оф), или ако не е карана твърде отдавна да е заредена с летен дизел ( ) и от студа да има медуза в резервоара
успех
по спомен партнер със същия мотор не палеше на влажно от протрита инсталация по мотора, конкретно датчика на разпр.вал окъсяваше, индикация никаква, а запали ли не гаснеше, ползва го само за синхр. при палене, после може да му извадиш буксата и нищо, ама беше много отдавна и ми е смътно
ако имаш пинаут на комп. може да провериш идва ли на стартер сигнал лесно.
другото което ми хрумва е тривиално - онзи бутон който изключва горивото при удар (фюел кът оф), или ако не е карана твърде отдавна да е заредена с летен дизел ( ) и от студа да има медуза в резервоара
успех
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: CITROEN XSARA2-не пали
От втория скрийншот изглежда, че моторния не е обучен или не получава сигнал от имото. Акумулаторът бил ли е паднал? Копай в тая посока. Вадиш ПИН код и правиш синхронизация.
А може и през тая седмица, дето клиента го е нямало, Мики Маус да си е свършил работата
А може и през тая седмица, дето клиента го е нямало, Мики Маус да си е свършил работата
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: CITROEN XSARA2-не пали
в sid801 маи не се вижда пина трябва да четеш bsi или по vin от диларите
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Акумулатора е бил паднал,но проблема ми отпада ,че клиента "много бърза"(няма ми доверие) и ще дойде да си вземе колата.
Благодаря все пак за съдействието.
Благодаря все пак за съдействието.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Много интересно как в БСИ-то ЕКУ-то е Locked, а в моторния не е. По-вероятно е да е правен иммоофф и клиента да не казва всичко.
Аз също съм имал проблем с датчика на разпределителния вал на този мотор както казаха колегите по-горе. Поради запецнал клапан на ЕГР в отворено положение пак нямаше палене с друг екземпляр (пускаше постоянен вакум към ЕГР-а).
Аз също съм имал проблем с датчика на разпределителния вал на този мотор както казаха колегите по-горе. Поради запецнал клапан на ЕГР в отворено положение пак нямаше палене с друг екземпляр (пускаше постоянен вакум към ЕГР-а).
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Е то клиента НИКОГА не казва всичко. Да не те засегне професионално с две думи.
Да, в моторния пише, че не е заключен, ама и не е обучен, пък и не пали... аз лично бих ги синхронизирал да го видя с очите си че няма проблем с имото. Пък тогава, като не ще да припука, ще търся останалите проблеми.
Както и да е, друг човек ще я сърба тая попара явно.
Да, в моторния пише, че не е заключен, ама и не е обучен, пък и не пали... аз лично бих ги синхронизирал да го видя с очите си че няма проблем с имото. Пък тогава, като не ще да припука, ще търся останалите проблеми.
Както и да е, друг човек ще я сърба тая попара явно.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Защо мислиш, че е върджин след като пише, че е отключен, че имото е програмирано и че няма проблем? Ако е върджин ще е Locked и ще има грешка за конфигурация в моторния. Правил съм няколко такива върджин за последващо обучение към друго BSI и точно това се случва. Или аз не те разбирам какво искаш да кажеш?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Вторият ред - "study status"
Кратка справка в Гугъл:
съществително
проучване
study, research, investigation, examination, exploration, inquiry
изучаване
study, examination, exploration
изследване
study, research, examination, survey, investigation, test
следване
study, studies, imitation
учение
doctrine, study, lessons
внимание
attention, note, caution, regard, notice, study
есе
essay, study
наука
science, knowledge, learning, study, studies, lore
етюд
etude, study
грижа
care, concern, worry, attention, regard, study
музикално упражнение
study
работен кабинет
study, library
читалня
reading room, study
занималня
study, study hall
скица
sketch, plan, draft, plot, diagram, study
старание
effort, painstaking, application, pains, trouble, study
глагол:
уча
learn, study, teach, school, instruct, lesson
изучавам
study, explore, read, probe, examine, educate
следвам
follow, study, pursue, take, read, read for
изследвам
explore, examine, study, investigate, research, test
проучвам
survey, research, study, explore, examine, investigate
размишлявам
ponder, meditate, speculate, cogitate, think away, study
Логично повечето от възможните преводи се изключват. Според мен остава единственият възможен превод - уча.
За съжаление няма да разберем, а ми е любопитно. И като се има в предвид падналия акумулатор и грешката в BSI...
Кратка справка в Гугъл:
съществително
проучване
study, research, investigation, examination, exploration, inquiry
изучаване
study, examination, exploration
изследване
study, research, examination, survey, investigation, test
следване
study, studies, imitation
учение
doctrine, study, lessons
внимание
attention, note, caution, regard, notice, study
есе
essay, study
наука
science, knowledge, learning, study, studies, lore
етюд
etude, study
грижа
care, concern, worry, attention, regard, study
музикално упражнение
study
работен кабинет
study, library
читалня
reading room, study
занималня
study, study hall
скица
sketch, plan, draft, plot, diagram, study
старание
effort, painstaking, application, pains, trouble, study
глагол:
уча
learn, study, teach, school, instruct, lesson
изучавам
study, explore, read, probe, examine, educate
следвам
follow, study, pursue, take, read, read for
изследвам
explore, examine, study, investigate, research, test
проучвам
survey, research, study, explore, examine, investigate
размишлявам
ponder, meditate, speculate, cogitate, think away, study
Логично повечето от възможните преводи се изключват. Според мен остава единственият възможен превод - уча.
За съжаление няма да разберем, а ми е любопитно. И като се има в предвид падналия акумулатор и грешката в BSI...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: CITROEN XSARA2-не пали
изкараи някоя дуза и виж дали праска,и виж дали праска нафта че аз днеска с едно пежо 307 2.0хди се побарках докато разбера че от един резервоар нафта изтоках 20л вода,човека имал собствена цистерна и зареждал от там тракторите си,грешки няма ,синхронизацията наред и няма палене
имал сам подобен случаи само че заредили бензин вместо нафта
имал сам подобен случаи само че заредили бензин вместо нафта
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Study status за тези катафалки значи, че е обучен Закачи здрава кола и ще видиш, че пише същото.
Другите статуси мисля, че бяха: Not studied, reading impossible или нещо подобно. И следват грешки в моторния за конфигурация при първия случай и за Impossible to read engine immobiliser programming status при втория.
Това по памет разбира се... ако не ме лъже...
Другите статуси мисля, че бяха: Not studied, reading impossible или нещо подобно. И следват грешки в моторния за конфигурация при първия случай и за Impossible to read engine immobiliser programming status при втория.
Това по памет разбира се... ако не ме лъже...
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Извинявай колега ама не чете ли че колата не е при мен вече...........lo6iatdi написа:изкараи някоя дуза и виж дали праска,и виж дали праска нафта че аз днеска с едно пежо 307 2.0хди се побарках докато разбера че от един резервоар нафта изтоках 20л вода,човека имал собствена цистерна и зареждал от там тракторите си,грешки няма ,синхронизацията наред и няма палене
имал сам подобен случаи само че заредили бензин вместо нафта
А и да беше още,нямаше да се занимава повече с нея.Усетя ли че клиента ми няма доверие
предпочитам да се отръбна и да го оставя да си сърба попарата
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: CITROEN XSARA2-не пали
пропуснал сам ,просто ми беше интересно защо не пали
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Може, няма да споря, даже ще ти благодаря за инфото!oem написа:Study status за тези катафалки значи, че е обучен Закачи здрава кола и ще видиш, че пише същото.
Другите статуси мисля, че бяха: Not studied, reading impossible или нещо подобно. И следват грешки в моторния за конфигурация при първия случай и за Impossible to read engine immobiliser programming status при втория.
Това по памет разбира се... ако не ме лъже...
Вчера гледах едно Берлинго, ама там друго пишеше, не помня вече какво.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: CITROEN XSARA2-не пали
Аз не правя много френски и както съм сигурен така е и напълно възможно да съм в грешка, но някак си това ми изникна като спомен от тестовете. И все пак каквото и да значи това, то поне няма начин ЕКУ-то да не е конфигурирано и да е Unlocked в същото време. Това може да се получи само когато някой е записал иммоофф дъмп от друга версия, но щом е Unlocked, значи че ще запали
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation