CITROEN XSARA2-не пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

CITROEN XSARA2-не пали

Post by venelek »

Здравейте.
Автомобила е 2002год. 2.0 ХДИ 90к.с
Клиента не го е нямало около седмица и след неуспешен опит за запалване идва при мен,със съмнения за проблем в имото(след завъртане на стартер светва ключа на таблото).
Оказва се обаче че освен непаленето не работят ел.стъклата,чистачките,мигачите,вентилатора в купето,фаровете.
След активиране с Лексиа,мигачите и чистачките сработват.
В БСИ-то имаше една грешка ,че не получава код от имобилайзера.След като я изтрих повече не се появи.Ако не се лъжа,имото нали е вградено в бси.Мисля че няма да е то виновно.

Ето това са актуалните стойности за имото:
Image
Стойноста с червения удивителен беше "1",не знам защо този път я изкара така.


Ето и тези от двигателния:
Image

В двигатлния има записана грешка само за подгряването.
При въртене на стартер налягането стига до 290 бара.
Пропуснах само да закача осцилоскопа да видя има ли импулси към дюзите,но и това ще свърша.
Съмнявам се в някоя обща маса.
Не съм се борил с такъв екземпляр до сега,така че ако някой знае за слаби места по инсталацията или от какво може да е породен проблема,ще са ми от полза.
Предварително Благодаря.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
ogromnii
КОЛЕГА
Posts: 727
Joined: Thu Oct 21, 2010 6:04 am
Location: софия, павлово

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by ogromnii »

в крайна сметка индикацията за имобилайзер гасне ли?
по спомен партнер със същия мотор не палеше на влажно от протрита инсталация по мотора, конкретно датчика на разпр.вал окъсяваше, индикация никаква, а запали ли не гаснеше, ползва го само за синхр. при палене, после може да му извадиш буксата и нищо, ама беше много отдавна и ми е смътно
ако имаш пинаут на комп. може да провериш идва ли на стартер сигнал лесно.
другото което ми хрумва е тривиално - онзи бутон който изключва горивото при удар (фюел кът оф), или ако не е карана твърде отдавна да е заредена с летен дизел ( :mrgreen: ) и от студа да има медуза в резервоара
успех 8)
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by bobolin4o »

От втория скрийншот изглежда, че моторния не е обучен или не получава сигнал от имото. Акумулаторът бил ли е паднал? Копай в тая посока. Вадиш ПИН код и правиш синхронизация.
А може и през тая седмица, дето клиента го е нямало, Мики Маус да си е свършил работата :mrgreen:
TuningMaster Image
0887 704 900
andromeda
Posts: 23
Joined: Fri Feb 15, 2008 1:07 am

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by andromeda »

в sid801 маи не се вижда пина трябва да четеш bsi или по vin от диларите
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by venelek »

Акумулатора е бил паднал,но проблема ми отпада ,че клиента "много бърза"(няма ми доверие) и ще дойде да си вземе колата.

Благодаря все пак за съдействието.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by oem »

Много интересно как в БСИ-то ЕКУ-то е Locked, а в моторния не е. По-вероятно е да е правен иммоофф и клиента да не казва всичко.

Аз също съм имал проблем с датчика на разпределителния вал на този мотор както казаха колегите по-горе. Поради запецнал клапан на ЕГР в отворено положение пак нямаше палене с друг екземпляр (пускаше постоянен вакум към ЕГР-а).
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by bobolin4o »

Е то клиента НИКОГА не казва всичко. Да не те засегне професионално с две думи.
Да, в моторния пише, че не е заключен, ама и не е обучен, пък и не пали... аз лично бих ги синхронизирал да го видя с очите си че няма проблем с имото. Пък тогава, като не ще да припука, ще търся останалите проблеми.
Както и да е, друг човек ще я сърба тая попара явно.
TuningMaster Image
0887 704 900
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by oem »

Защо мислиш, че е върджин след като пише, че е отключен, че имото е програмирано и че няма проблем? Ако е върджин ще е Locked и ще има грешка за конфигурация в моторния. Правил съм няколко такива върджин за последващо обучение към друго BSI и точно това се случва. Или аз не те разбирам какво искаш да кажеш?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by bobolin4o »

Вторият ред - "study status"
Кратка справка в Гугъл:

съществително
проучване
study, research, investigation, examination, exploration, inquiry

изучаване
study, examination, exploration

изследване
study, research, examination, survey, investigation, test

следване
study, studies, imitation

учение
doctrine, study, lessons

внимание
attention, note, caution, regard, notice, study

есе
essay, study

наука
science, knowledge, learning, study, studies, lore

етюд
etude, study

грижа
care, concern, worry, attention, regard, study

музикално упражнение
study

работен кабинет
study, library

читалня
reading room, study

занималня
study, study hall

скица
sketch, plan, draft, plot, diagram, study

старание
effort, painstaking, application, pains, trouble, study


глагол:
уча
learn, study, teach, school, instruct, lesson

изучавам
study, explore, read, probe, examine, educate

следвам
follow, study, pursue, take, read, read for

изследвам
explore, examine, study, investigate, research, test

проучвам
survey, research, study, explore, examine, investigate

размишлявам
ponder, meditate, speculate, cogitate, think away, study

Логично повечето от възможните преводи се изключват. Според мен остава единственият възможен превод - уча.
За съжаление няма да разберем, а ми е любопитно. И като се има в предвид падналия акумулатор и грешката в BSI...
TuningMaster Image
0887 704 900
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by lo6iatdi »

изкараи някоя дуза и виж дали праска,и виж дали праска нафта че аз днеска с едно пежо 307 2.0хди се побарках докато разбера че от един резервоар нафта изтоках 20л вода,човека имал собствена цистерна и зареждал от там тракторите си,грешки няма ,синхронизацията наред и няма палене

имал сам подобен случаи само че заредили бензин вместо нафта
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by oem »

Study status за тези катафалки значи, че е обучен :) Закачи здрава кола и ще видиш, че пише същото.

Другите статуси мисля, че бяха: Not studied, reading impossible или нещо подобно. И следват грешки в моторния за конфигурация при първия случай и за Impossible to read engine immobiliser programming status при втория.

Това по памет разбира се... ако не ме лъже...
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by venelek »

lo6iatdi wrote:изкараи някоя дуза и виж дали праска,и виж дали праска нафта че аз днеска с едно пежо 307 2.0хди се побарках докато разбера че от един резервоар нафта изтоках 20л вода,човека имал собствена цистерна и зареждал от там тракторите си,грешки няма ,синхронизацията наред и няма палене

имал сам подобен случаи само че заредили бензин вместо нафта
Извинявай колега ама не чете ли че колата не е при мен вече...........
А и да беше още,нямаше да се занимава повече с нея.Усетя ли че клиента ми няма доверие
предпочитам да се отръбна и да го оставя да си сърба попарата
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
lo6iatdi
КОЛЕГА
Posts: 44
Joined: Tue Oct 23, 2012 10:28 pm

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by lo6iatdi »

пропуснал сам ,просто ми беше интересно защо не пали
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by bobolin4o »

oem wrote:Study status за тези катафалки значи, че е обучен :) Закачи здрава кола и ще видиш, че пише същото.

Другите статуси мисля, че бяха: Not studied, reading impossible или нещо подобно. И следват грешки в моторния за конфигурация при първия случай и за Impossible to read engine immobiliser programming status при втория.

Това по памет разбира се... ако не ме лъже...
Може, няма да споря, даже ще ти благодаря за инфото!
Вчера гледах едно Берлинго, ама там друго пишеше, не помня вече какво.
TuningMaster Image
0887 704 900
oem
КОЛЕГА
Posts: 290
Joined: Fri Jul 23, 2010 11:53 am
Location: Горна Оряховица

Re: CITROEN XSARA2-не пали

Post by oem »

Аз не правя много френски и както съм сигурен така е и напълно възможно да съм в грешка, но някак си това ми изникна като спомен от тестовете. И все пак каквото и да значи това, то поне няма начин ЕКУ-то да не е конфигурирано и да е Unlocked в същото време. Това може да се получи само когато някой е записал иммоофф дъмп от друга версия, но щом е Unlocked, значи че ще запали :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Post Reply