Привет отново! Много мислих нощес и понеже имам претенциите да съм Честен Човек(жена, щото нали знаете, че Жената не е като Човека)реших да ви напиша истината относно това, което се случи с писането ми тук , ще ме извините, че ще го направя пак по моя си начин.
Чак снощи след като ви написах къде в същност се оказа проблема на колата, прочетох на Тошко какво сме писали тук с вас.Когато помолих за помощ, на него главата му беше пламнала, нямаше нито време нито намерение да губи време да ми обяснява с термини кво и как е направил до момента, както вече казах, от обяд до вечерта клиентът звънеше на всеки час да пита готова ли е колата..Това, че аз не мога да поправям коли, не значи , че не мога да разсъждавам логически, споменах вече , че АЗ ви чета тук от една година когато нещо ме интерисува.Исках на база ваши мнения Аз да отсея и да му споделя насока.Казах вече , че когато сменя датчика грешката беше тази, но нямаше допълнението което излезе оня ден и което в момента не мога да ви напиша щото изтрих някои от мненията си. Казах че помпата си течеше и тогава, но това няма общо с конкретния проблем от неделя. Не казах че тогава след смяната на датчика грешката се изчисти и повече колата нямаше никакви грешки. Колебанията на Тошко бяха между :невероятното съвпадение да се е повредил пак датчика или скрит проблем с налягането , турбото или каквото е там, щото писах, че турбото не надуваше макс според него... Най-лесно беше заради липсата на време да се смени пак датчика , но пък с това допълнение към грешката, можеше и да не се оправи, нямаше да има проблем, щеш да върнем стария датчик на мястото, да не набутваме клиента, но пък щеше да е загубено още време, затова аз реших на своя глава да се обърна тук за съвет с надеждата , че ще се спести време, да ама....обяснявайки ви на моя език....вие реагирахте знаете как, за мен това нямаше значение, надявах се да ме ругаете но между подигравките, някой да напише нещо полезно, както и направихте , писах ви го .... Решаващо за мен беше първо мнението на колегата ИIVANOVBG, на когото отново благодаря и който написа , че Повреден Датчик още не е виждал, решаващо беше и мнението на тези, които клоняха към Налягането и турбото....така и така колата не стана за вечерта, четох ви до късно през нощта мненията и пак отсявах, Тошко го оставих да поспи и да му почине малко главата, на сутринта отидох да му ПРЕРАЗКАЖА на Мой Език , заключенията ми от написаното с вас, няма да ви пиша смешният начин по който го направих , щото не ми се носеше моя лаптоп в сервиза(с неговия имаше проблем с драйверите за безжичната връзка , който отстраних вчера и към него момент нямаше нет в сервиза както и ви написах предната вечер....Важното е, че за пет минути успях да му обясня къде според мен и според някои от вас се Локализира проблема... от там насетне , нямаше вече какво да се мисли и прави, както написах, той повика клиент с точно същата кола вече, сравни всичко щото беше логично, че след като видимо тази помпа е отваряна, писах и че имаше стари белязки, писах и че вътре в нея имаше ръжда, което не беше нормално според Тошко и тогава установи, че има съкратени връзки и тръбички и квото е там... иначе казано, предният майстор който е пипал там е ПОБЪЛГАРИЛ и отдалечил фабричният вид на светлинни години... с това проблемът: Къде е проблемът???
беше решен, другото вече , както писах е въпрос на ремонт в почивните дни, когато ще бъде свободна колата и връщането на нещата към оригинала
Дано този път бях по ясна... Който може, ще ме разбере, който не може ще ме Освирка, но пък няма да е Нищо Ново Под Небето, щото вие вече го направихте. Още веднъж благодаря за изразените мнения и че не беше само Освиркване ....