![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Според клиента проблема е следния:Когато го понапънеш - 140-150 започва леко да придърпва,но не от запалване,а от налягането на турбината.Както ще видите от графиката когато турбината достигне максималното си налягане PWM-a на клапана започва да "клати" съответно и налягането.Целия процес за мен е нормален и обясним (турбината има инертност и се получава нещо като осцилиращ процес,но с малка амплитуда.За съжаление се усеща леко при натоварен режим на каране.Занимавам се основно с волво,но досега не съм гледал за тези параметри на друго с такъв мотор.Според вас нормално ли е или не и наистина има ли някакъв проблем?Днес гледах вакуми - видимо всичко е наред.
http://dox.bg/files/dw?a=b641c2e35c