Студен старт на Мерцедес А160
Студен старт на Мерцедес А160
Здравейте! Имам проблем с една А класа. Според собственика студена не пали докато не запуши с ръкавхода на въздушния филтър. След това пали и върви нормално. Докара ми я топла, закачих я с аутоком - изкара само пропуск в запалването на 2 цилиндъра. В живи данни дебитомера на празен ход 10 кг на час при форсиране качва до 25-6. Проверих дали не засмуква въздух след дебитомера- всичко е ок. Температурни датчици в норма. Сега я чакам да изстине. Ако някой знае нещо по въпроса да удари 1 рамо.
Re: Студен старт на Мерцедес А160
Налягане на гориво 

Re: Студен старт на Мерцедес А160
Това какво е? Пробегът на автомобила в милиони ли?fory wrote:2.200
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: Студен старт на Мерцедес А160
Извинявам се за неточното изразяване. Аутокома не ми вади налягане в рейката , а някаква разлика в наляганията, която е 2.200 и не се променя в който и да е режим. Не съм закачал манометър все още, но установих че налягането в рейла спада след престой и невинаги включва бензиновата помпа. При изтинал двигател не включва, оставям на контакт за няколко минути, връщам контакта подавам пак и вече помпата работи. Презапоих релето на бенз помпа, макар да не видях нищо нередно в него и днес не е имала проблем при сутрешното палене. Явно някъде има хлабава връзка и протичащите токове затоплят мястото и прави връзка. А спадането на налягането в рейла сигурно ще е от дюзи. На това ме навежда повишеното ниво на маслото и силната миризма на бензин.