Студен старт на Мерцедес А160

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
fory
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 10:24 pm

Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от fory »

Здравейте! Имам проблем с една А класа. Според собственика студена не пали докато не запуши с ръкавхода на въздушния филтър. След това пали и върви нормално. Докара ми я топла, закачих я с аутоком - изкара само пропуск в запалването на 2 цилиндъра. В живи данни дебитомера на празен ход 10 кг на час при форсиране качва до 25-6. Проверих дали не засмуква въздух след дебитомера- всичко е ок. Температурни датчици в норма. Сега я чакам да изстине. Ако някой знае нещо по въпроса да удари 1 рамо.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от Todio »

Налягане на гориво :?:
fory
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 10:24 pm

Re: Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от fory »

2.200
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от bobolin4o »

fory написа:2.200
Това какво е? Пробегът на автомобила в милиони ли?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от Todio »

fory
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Съб Фев 27, 2010 10:24 pm

Re: Студен старт на Мерцедес А160

Мнение от fory »

Извинявам се за неточното изразяване. Аутокома не ми вади налягане в рейката , а някаква разлика в наляганията, която е 2.200 и не се променя в който и да е режим. Не съм закачал манометър все още, но установих че налягането в рейла спада след престой и невинаги включва бензиновата помпа. При изтинал двигател не включва, оставям на контакт за няколко минути, връщам контакта подавам пак и вече помпата работи. Презапоих релето на бенз помпа, макар да не видях нищо нередно в него и днес не е имала проблем при сутрешното палене. Явно някъде има хлабава връзка и протичащите токове затоплят мястото и прави връзка. А спадането на налягането в рейла сигурно ще е от дюзи. На това ме навежда повишеното ниво на маслото и силната миризма на бензин.
Публикувай отговор