Преди време бях попаднал на информация от тук че някои модели тойота имали проблеми с диагностичната букса и пускали високо напрежение на някой пин (ако не се лъжа - високо от бобината?) Някой чувал ли е за подобно нещо, понеже имам проблем с изгоряла диагностика след закачане на Авенсис и се опитвам да се насоча на някъде. Благодарско предварително на отзовалите се
Пин 9 на OBD буксата - сигнал обороти.
На новите е 0-12 волта, на старите 0-МНОГО (от клема 1 на бобината).
Много тестери са изгорени поради незнание...
За Тойота ползвам преходник мъжко-женско с несвързан пин 9.
Те така.
Точно айдиаг. Ама то и да търси и да не търси на този пин, като е свързан няма как. Мисля че мултиплекстора си е отишъл, неговият 9 крак отива точно в него.
Аутокома е защитен от пренапрежения. Идиага може да гръмне и ако ти презарежда автомобила но се оправя, пишат още руснаците. Не може ли да се смени или е вграден в процесора? Oт изидиаг не става ли мултиплексора?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Отделен чип е. Въпросът е че все още опитвам да разделя двете платки. Има една рейка в единият край която няма отпояване... Както винаги, лънч ме изненадват с качество, доволен съм като цяло от уредите им.
А ти къде си чел за тях, че аз нищо не успях да открия...