Е46 320Д зацепване на ГНП-е

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by KLESHTITE »

колегата е упорит ще го навие на щуцера за обратното и ето я центровката колега индикаторите са до 98ма година после стенда а ако ни светнеш каде да го набучим ще черпим
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
georgi2106
Posts: 13
Joined: Thu Jan 07, 2010 2:02 pm
Location: бобов дол
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by georgi2106 »

ivanovbg wrote:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
точно там се слага индикатора на 3 градуса зависи колко е растегната веригата ас ги слагам на 5 градуса
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by KLESHTITE »

от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Aspar
КОЛЕГА
Posts: 148
Joined: Mon Feb 09, 2009 7:57 pm
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by Aspar »

KLESHTITE wrote:от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г
Зависи от къде гледаш помпата :lol: . Ама както и да я гледаш място за индикатор няма . :lol:
georgi2106
Posts: 13
Joined: Thu Jan 07, 2010 2:02 pm
Location: бобов дол
Contact:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by georgi2106 »

KLESHTITE wrote:от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г
свали тапата до стопорния болт[посока към търбичките]и като я превърташ ще видиш вдлъбнатина.утре и аз ще сваляам помпа за ремонт на ел.блока и ако ми остане време ще снимам.а точния брои на помпите които сам ремонтирал не го знам.а първия път на е46 беше страшно четри дена
KLESHTITE
КОЛЕГА
Posts: 585
Joined: Sat Sep 26, 2009 4:51 am
Location: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by KLESHTITE »

да има обаче това е за сглобяване на гнпто и има тапи и от двете страни това е приблизително но не е точно и от там почват аномалиите
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
snoopito
Posts: 9
Joined: Sat Feb 11, 2017 3:40 pm

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by snoopito »

Колеги всички много спорите и много разбирате, разглабяли сте и така нататък и се наслушах на глупости. Място за индикатор ИМА и то е болта до стопорният болт на помпата. Центровката е следната: Върху всяка една помпа има щампован размер който се измерва с индикаторен часовник. Помпата се блокира когато индикаторът отчете размера. Часовникът започва да измерва когато дойде ред на първи цилиндър, при други положения (цилиндри) индикаторът не отчита . След като се завърти помпата и се докара определеният размер който е щампован върху нея се развива болтът и се маха пластината под него, след което се стяга на 31NM (повече не е необходимо): Ако се стегне повече при отхлабване ще се изметне центровката с 0.01-0.02мм. Това е достатъчно за да не получите пълното КПД на двигателя. След като помпата е настроена и е законтрена се охлабва конуса със СКОБА от зъбното колело. Завъртат се разпределителните валове така че гърбиците на първи цилиндър да сочат една срещу друга (Гласят се с специален инструмент). Коляновият вал се блокира с Чоп който се слага в отвора на блока долу в дясно на към скоростната кутия. Опред на шайбата има мешо като канал който той трябва да сочи не на 12часа ами вертикално на хода буталата.
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by gtg1973 »

Точно така се прави.А показанието на което трябва да настроите ГНП е 5.5мм.
Успех.
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by gtg1973 »

Извинявам се.На 0.55мм е показанието на индикаторният часовник.
ipivan
КОЛЕГА
Posts: 1124
Joined: Wed May 05, 2010 9:03 pm
Location: Плевен

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by ipivan »

snoopito wrote: Wed Feb 15, 2017 11:21 pm Колеги всички много спорите и много разбирате, разглабяли сте и така нататък и се наслушах на глупости..................
Не зная дали си колега,ама видя ли че последното мнение преди твоето е от преди 7 години?
Форума е за колеги които се занимават с ремонт на автомобили а не за археолози! :D
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
gtg1973
КОЛЕГА
Posts: 57
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:24 pm
Location: Бяла Слатина

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Post by gtg1973 »

:shock:
Post Reply