Просто си мисля, че и психиката на хората ще се промени, като си дал веднъж доста пари за една кола ще си склонен и да я поддържаш, защото на стара бричка какъв ремонт, като за същите пари си взимаш друга бръкма но в движение?
Според мен в София е вече факт и бавно но сигурно ще дойде и в по-малките градове.
KTS 500 PCMCI
Привет коеги виждам че доста сте написали това е добре.Но едно мнение всепак 15 годинки се занимавам с ремонт и компютърна диагностика на автомобилии ще споделя че най важното за един сервиз е софтуера и базата данни не каква ти е машинката а можели човека дето я ползува да работи с нея!Мисля че това за диагностиката са неща спецялно за тези които знаят какво правят или са много всеотдаини на професията ни , на механици и диагностици ето ви един саит с неща които плзувам .
Без тях никоганебих могал да работя нормално разгедаите ,прочетвте и преценете.
за ктс да върщши работа но по доба от него е визата -унискана
сръвнявалсам ги като оригинали купени от представителствата и работят мнго добре заразлика от тези кракнатите визи с атмела. а и още нещо адиа едобра за тези дето не четат английски или немски успех
http://www.otctools.com/
Без тях никоганебих могал да работя нормално разгедаите ,прочетвте и преценете.
за ктс да върщши работа но по доба от него е визата -унискана
сръвнявалсам ги като оригинали купени от представителствата и работят мнго добре заразлика от тези кракнатите визи с атмела. а и още нещо адиа едобра за тези дето не четат английски или немски успех
http://www.otctools.com/
Ако си и изчерпал импулсите и ти е за продаване то кажи цена.hristo написа:Визата беше с импулси-купуваш ключ и работиш.В интерес на истината като диагностична програма не беше лоша, стига да можеш да работиш бързо/импулсите текът/.Софтуера се зареждаше през интернет.За моя зла участ не мина и година и италианците казаха че променят тактиката-няма интернет,става сабонамент.Самоче абонамента изискваше нов интерфеис-които разбирасе трябваше да се купи на ново.Та това е.Цалата работа предполагам че е била готова още по време на покупката но никой ништо не каза тогава за което смятам че и търговеца има вина.
На сървара ще кача софта ако някой му върши работа -добре.
Иначе с "visa" осцилоскоп работя и в момента и съм доволен.
Vaklin написа:Батка, абе силно ли ще те затрудни преди да си пускаш ценните мисли да ги минаваш през Word като натиснеш F7. Иначе, извинявай, ама са страшно трудно читаеми. И ако с този български твърдиш, че чаткаш английски и немски то евала ти бичим! Къде оставаме ние с гайдите ...?
да виждам че си най великия но моля не се нервираи!!!!!!!! ако това те притеснява за Ф7 ползваи го ти! относно инфото мнисля че си заслужава , мисля че аз има какво да науча от теб и ти от мен но маи съм те надценил!
http://www.ozenelektronik.com/index2.ph ... ng=english
Ето нещо изпробвано работи добре и никак не е скъпо но само не може да прави на по голямата част от RENAULT диагностика има модели дето вобще не ги чете
Виж сега колко по-красиво изглежда поста ти . Ами който каквото е попитал винаги съм му отговорил дотолкова доколкото знам и мога. Нищо никога не съм скрил. Сега за адаптера на Йозен. Борих го това чудо, но за съжаление не всички от заявените му функции работят. Т.е. да бъдем точни май само OBD функцийте му работят, а директните команди по различните протоколи не. Говоря за най-големият му чип 2600. Пробвах го за директен обмен по KWP2000 (също с едно ECU от Renault traffic common rail) и изобщо се оказа, че чипът не праща нищо по K линията при директните команди. Сега не зная версия 1.06 (моят е 1.05) дали се е подобрила, но при положение, че турчинът ме убеждаваше, че според него "би трябвало" всичко да е на ред, то едва ли. Аз съм се насочил към многофункционално използване на HEX-COM+CAN, но за съжаление нямам адаптер, а и не ми се купува от Уве. Търся нещо втора употреба просто за да не му задигам акцийте. Той иначе е приятелче ама си е американец. Само плаче как трябвало да изкарва пари от това защото се занимавал с това. Като че ли аз ако си показвам косматия задник на площада трябва да ми плащат защото АЗ си го показвам.medmax написа:Vaklin написа:Батка, абе силно ли ще те затрудни преди да си пускаш ценните мисли да ги минаваш през Word като натиснеш F7. Иначе, извинявай, ама са страшно трудно читаеми. И ако с този български твърдиш, че чаткаш английски и немски то евала ти бичим! Къде оставаме ние с гайдите ...?
да виждам че си най великия но моля не се нервираи!!!!!!!! ако това те притеснява за Ф7 ползваи го ти! относно инфото мнисля че си заслужава , мисля че аз има какво да науча от теб и ти от мен но маи съм те надценил!
http://www.ozenelektronik.com/index2.ph ... ng=english
Ето нещо изпробвано работи добре и никак не е скъпо но само не може да прави на по голямата част от RENAULT диагностика има модели дето вобще не ги чете
Нов фолдер модератора може да изтрие...не е проблем.
За Ваклин:Ако искаш може да купим от Росс-тех донгъла с кан протокола,но май е по-добре да из4акаме още малко,да пуснат и адаптера за БМВ...щото може да са в общ корпус и да бъде вси4ко в едно.Незнам само дали ще можем да го хакнем ...щото доста руснаци го имат а в нета още нищо няма за КАН.А пък много ми трябва ...ли4но на мен а и на теб предполагам....ве4е връщам 3 Туарега.........много боли:)
Предлагам Модератора да заклю4и тая тема,щото стана много дълга а и беше за КТС...
За Ваклин:Ако искаш може да купим от Росс-тех донгъла с кан протокола,но май е по-добре да из4акаме още малко,да пуснат и адаптера за БМВ...щото може да са в общ корпус и да бъде вси4ко в едно.Незнам само дали ще можем да го хакнем ...щото доста руснаци го имат а в нета още нищо няма за КАН.А пък много ми трябва ...ли4но на мен а и на теб предполагам....ве4е връщам 3 Туарега.........много боли:)
Предлагам Модератора да заклю4и тая тема,щото стана много дълга а и беше за КТС...