Към колегата митко
Към колегата митко
Понеже знам че си много на ти с фордовете,за това питам тебе-ескорт 94г. 1.6 90 L1двигател .Проблем богата смес ,налягане гориво нормално,температурен наред,потенциометър също.Сменявам сондата на празен ход смес перфектна,на 2500 оборота сместа става толкова богата че сондата забива.Подгряването е нормално преди да забие напрежението на сигналния кабел е0.2-0.8 волта.Дали сондата е подходяща за тоя мотор или компа не възприема сигнала?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
Какво ще каже това нормално ? Колко е налягането ? MAF как е? 50% от тия пачници имат проблем с MAF.Откачи го и пак пробваи как е смест . Кодове за грешки ????
Best regards
Best regards
Re: Към колегата митко
Човека доиде с готова диагноза-кислороден датчик.MAF го откачих само от тръбата.Разбрахме се да мине след ден два ще пробвам и ще пиша.Благодаря
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Към колегата митко
Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех
п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес
п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
За сондата съм съгласен ,но такъв двигател с бензин в маслото до сега не съм видял . Става дума за L1 !
Best regards
Best regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Към колегата митко
колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е верно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .diagnostic написа:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят
Best regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
mitko написа:Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е берно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .diagnostic написа:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят
Best regards
diagnostic написа:п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Към колегата митко
Митко не знам във вашия град какви коли правите,но тук в монтана има и 15-20 годишни,аз просто изразих мое наблюдение което е вярно,най често форд се случва да има бензин в маслото особено зимата(става дума за колата която е посочил колегата Renene L1 94г)старичка е...аз просто исках да кажа на колегата да отвие капачката на маслото и да подаде нос да се овери че не мерише на бензин,а не да се заяждам или да споря с теб ... айде със здраве
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
Незнам какво ти е наблюдението върху ФОРД . Аз 2 години само с тая пуста марка съм се занимавал и ще ти кажа само това .Тоя ефект го има на коли който имат Форд мотори Фиест 1,1 1,3 карбуратор и моно ескорт 1.4 карбуратор и моно .След като форд започна да монтира EFI и ZЕTEC какъвто е посоченият мотор тоя ефект го няма и това остана в историята . Tука вече проблемите са други . Вероятно твоето наблюдение e на старите мотори.
Best regards
Best regards
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Към колегата митко
Митко разбрах те, остава да изчакаме колегата да оправи нещата и да видим от къде е бил проблема, че много ме заинтригува ...
Re: Към колегата митко
Масите и подгрева са изправни.diagnostic написа:Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех
п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес
Лошото колега е че сондата е марка топран-фирма за която знам че прави ходова част,за пръв път виждам такава.Вие монтирали ли сте такива?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет Апр 04, 2008 11:53 pm
- Местоположение: Montana
Re: Към колегата митко
това топран съм го виждал на маркуч за вода...бях го сложил чисто нов и се спука и вече тая марка съм я забравил
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Към колегата митко
колега имал съм подобен проблем и като подадох на сивият кабел маса нещата се оправиха
фордовете са много притенциозни на сонда ако така нестава трябва да смениш сондата с такава
която е предписана за колата
фордовете са много притенциозни на сонда ако така нестава трябва да смениш сондата с такава
която е предписана за колата
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Към колегата митко
Човека не се появи, дали е доволен никой не може да каже
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли