Към колегата митко

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Post Reply
renene
КОЛЕГА
Posts: 303
Joined: Sun Mar 23, 2008 6:43 pm
Location: люлин 2

Към колегата митко

Post by renene »

Понеже знам че си много на ти с фордовете,за това питам тебе-ескорт 94г. 1.6 90 L1двигател .Проблем богата смес ,налягане гориво нормално,температурен наред,потенциометър също.Сменявам сондата на празен ход смес перфектна,на 2500 оборота сместа става толкова богата че сондата забива.Подгряването е нормално преди да забие напрежението на сигналния кабел е0.2-0.8 волта.Дали сондата е подходяща за тоя мотор или компа не възприема сигнала?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by mitko »

Какво ще каже това нормално ? Колко е налягането ? MAF как е? 50% от тия пачници имат проблем с MAF.Откачи го и пак пробваи как е смест . Кодове за грешки ????

Best regards
renene
КОЛЕГА
Posts: 303
Joined: Sun Mar 23, 2008 6:43 pm
Location: люлин 2

Re: Към колегата митко

Post by renene »

Човека доиде с готова диагноза-кислороден датчик.MAF го откачих само от тръбата.Разбрахме се да мине след ден два ще пробвам и ще пиша.Благодаря :)
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Към колегата митко

Post by diagnostic »

Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех

п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by mitko »

За сондата съм съгласен ,но такъв двигател с бензин в маслото до сега не съм видял . Става дума за L1 !

Best regards
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Към колегата митко

Post by diagnostic »

колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by mitko »

diagnostic wrote:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)
Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е верно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .

Best regards
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by bobolin4o »

mitko wrote:
diagnostic wrote:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)
Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е берно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .

Best regards
diagnostic wrote:п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)
:mrgreen:
TuningMaster Image
0887 704 900
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Към колегата митко

Post by diagnostic »

Митко не знам във вашия град какви коли правите,но тук в монтана има и 15-20 годишни,аз просто изразих мое наблюдение което е вярно,най често форд се случва да има бензин в маслото особено зимата(става дума за колата която е посочил колегата Renene L1 94г)старичка е...аз просто исках да кажа на колегата да отвие капачката на маслото и да подаде нос да се овери че не мерише на бензин,а не да се заяждам или да споря с теб ... айде със здраве :)
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by mitko »

Незнам какво ти е наблюдението върху ФОРД . Аз 2 години само с тая пуста марка съм се занимавал и ще ти кажа само това .Тоя ефект го има на коли който имат Форд мотори Фиест 1,1 1,3 карбуратор и моно ескорт 1.4 карбуратор и моно .След като форд започна да монтира EFI и ZЕTEC какъвто е посоченият мотор тоя ефект го няма и това остана в историята . Tука вече проблемите са други . Вероятно твоето наблюдение e на старите мотори.

Best regards
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Към колегата митко

Post by diagnostic »

Митко разбрах те, остава да изчакаме колегата да оправи нещата и да видим от къде е бил проблема, че много ме заинтригува ...
renene
КОЛЕГА
Posts: 303
Joined: Sun Mar 23, 2008 6:43 pm
Location: люлин 2

Re: Към колегата митко

Post by renene »

diagnostic wrote:Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех

п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)
Масите и подгрева са изправни.
Лошото колега е че сондата е марка топран-фирма за която знам че прави ходова част,за пръв път виждам такава.Вие монтирали ли сте такива?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
diagnostic
КОЛЕГА
Posts: 142
Joined: Fri Apr 04, 2008 11:53 pm
Location: Montana

Re: Към колегата митко

Post by diagnostic »

това топран съм го виждал на маркуч за вода...бях го сложил чисто нов и се спука и вече тая марка съм я забравил :)
delio
КОЛЕГА
Posts: 252
Joined: Tue May 08, 2007 7:51 pm
Location: on the road
Contact:

Re: Към колегата митко

Post by delio »

колега имал съм подобен проблем и като подадох на сивият кабел маса нещата се оправиха
фордовете са много притенциозни на сонда ако така нестава трябва да смениш сондата с такава
която е предписана за колата
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
renene
КОЛЕГА
Posts: 303
Joined: Sun Mar 23, 2008 6:43 pm
Location: люлин 2

Re: Към колегата митко

Post by renene »

Човека не се появи, дали е доволен никой не може да каже :(
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Post Reply