проблем с паленето

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

вярвай ми ако имаше нужда от шлайфане щеше да го направи.по скоро само единия цилиндър има лек проблем
но механика дава гаранция за поне 100 000 км а колата е на 320 00-км
А и цените са такива в дълбоката провинция
Вчера един колега като я послуша как работи каза че работи като неговата Кордоба 96 тд
ko4o
Posts: 8
Joined: Sun Jan 11, 2009 4:23 pm
Location: София,Бъкстон

Re: проблем с паленето

Post by ko4o »

Типично по нашенски евтино и временно :D
bobyastra
Posts: 8
Joined: Sat Jan 10, 2009 12:27 pm

Re: проблем с паленето

Post by bobyastra »

ko4o wrote:Типично по нашенски евтино и временно :D
В София определено е така .Там съм живял 8 г .така че знам че за вас е важно да вземете парите на клиента,
щото там клиенти много ,но на село не тъй нали често се виждаме по на чашка :D :D :D
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: проблем с паленето

Post by mitko »

bobyastra wrote:

В София определено е така .Там съм живял 8 г .така че знам че за вас е важно да вземете парите на клиента,
щото там клиенти много ,но на село не тъй нали често се виждаме по на чашка :D :D :D
Не е така приятелю .Ако трябва ремонта да се направи като хората ти нема смисъл да го правиш ,защото колата е по ефтина от ремонта .Ремонат се прави по схемата :
1 Демонтаж ,2 Пълно разглобяване ,3 Почистване( идеално измиване до метал) ,4 Дефектовка ( замерване на всички детаили с необходимите инструменти ,примерно бутала с микрометър , цилиндри с микрометър ,основни биелни лагери ,проверкана вала за угъване ....... и много други за който съм сигурен ,че на твоят автомобил не са направени) , 5 Подмяна на дефектиралите детаили ,6 Сглобяване ,7 Монтаж ,8 Регулировки и центровки .

Така че не говори ,че ако трябвало щяло да се шлаифа.Как разбра твоя маистор .че не трябва да се шлаифа???? ОКОМЕРНО предполагам. Ремонта в момента го правиш по схемата за толкова пари толкова ремонт . Колегата е прав за това че е временно . Аз лично съм имал такъв автомобил и съм го правил това което правиш в момента . Светлината в тунела беше за първите 10-15000км после изгасна . :D

best regards
Post Reply