Дюзи за Common Rail
Re: Дюзи за Common Rail
Не бе колега, палиш и оставяш на празен ход примерно 3 мин. И после сравняваш количествата на 4-те дюзи. Тая дюза която е изпикала най-голямо количество нафта е за смяна.
Re: Дюзи за Common Rail
Направих 2 опита по 5 мин.:
1тест:
1 - 40ml
2 - 45ml
3 - 37ml
4 - 55ml
2ри тест:
1 - 47ml.
2 - 50ml.
3 - 43ml.
4 - 62ml.
1тест:
1 - 40ml
2 - 45ml
3 - 37ml
4 - 55ml
2ри тест:
1 - 47ml.
2 - 50ml.
3 - 43ml.
4 - 62ml.
Re: Дюзи за Common Rail
Според мен 4-та дюза си отива.
Re: Дюзи за Common Rail
Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: Дюзи за Common Rail
EGR или дебитомер по скоро.emzo написа:Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.
А може и да е механично засядане на клапите на смукателя.
Re: Дюзи за Common Rail
Не е егр, не е дебитомер.Не е механично.Не е софтуерно.То ще си проличи, като намеря друга дюза за проба.
Re: Дюзи за Common Rail
От дюзата е.
Имам въпросче:
Смених всичко в дюзата, иска ли регулиране на стенд и защо ? Че нещо не виждам кво има да се регулира......
Имам въпросче:
Смених всичко в дюзата, иска ли регулиране на стенд и защо ? Че нещо не виждам кво има да се регулира......
Re: Дюзи за Common Rail
Здревей колега аз мисля според всичко което изчетох за тия комън рейли,че май няма нужда
от регулиране но все пак е добре според мен да се сравни по дебит с една от другите обаче
как като сте ндовете за тия системи май са рядкост пък и как човек да направи генератор
като не е ясно коя система с какво напрежение работи и каква осцилограма на управляващия сигнал ,поне според аутодата е голяма лудница за различните марки.
Абе то няма инфо какво трябва да количеството на излишното пък камоли друго!!!
С кодочетеца какви корекции ти даваше нацилиндрите на повредената и работещтите
дюзи?,защото и това го няма никъде.,също и наляганията.Явно тия стойности ще трябва
по експериментален път да ги установяваме.Извинявам се за некомпетентна намеса но тия
комън рейли отдавна ме мъчат с неяснотата си както предполагам и други колеги.
АКО НЯКОЙ ИМА ДАННИ ЗА КОНКРЕТНИ СИСТЕМИ ВЗЕТИ ОТ НЯКЪДЕ ИЛИ СМЪКНАТИ СОБСТВЕНОРЪЧНО МОЛЯ ДА ГИ ПУСНЕ НЯКЪДЕ ПЪК И МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ОТДЕЛНА ТЕМА
КОЯТО ДА СЕ ПОПЪЛВА КАТО СЕ НАМЕРИ НЕЩО НОВО.
МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ БЪДЕ МНОГО ПОЛЕЗНО ЗА МНОГО КОЛЕГИ!!!
от регулиране но все пак е добре според мен да се сравни по дебит с една от другите обаче
как като сте ндовете за тия системи май са рядкост пък и как човек да направи генератор
като не е ясно коя система с какво напрежение работи и каква осцилограма на управляващия сигнал ,поне според аутодата е голяма лудница за различните марки.
Абе то няма инфо какво трябва да количеството на излишното пък камоли друго!!!
С кодочетеца какви корекции ти даваше нацилиндрите на повредената и работещтите
дюзи?,защото и това го няма никъде.,също и наляганията.Явно тия стойности ще трябва
по експериментален път да ги установяваме.Извинявам се за некомпетентна намеса но тия
комън рейли отдавна ме мъчат с неяснотата си както предполагам и други колеги.
АКО НЯКОЙ ИМА ДАННИ ЗА КОНКРЕТНИ СИСТЕМИ ВЗЕТИ ОТ НЯКЪДЕ ИЛИ СМЪКНАТИ СОБСТВЕНОРЪЧНО МОЛЯ ДА ГИ ПУСНЕ НЯКЪДЕ ПЪК И МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ОТДЕЛНА ТЕМА
КОЯТО ДА СЕ ПОПЪЛВА КАТО СЕ НАМЕРИ НЕЩО НОВО.
МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ БЪДЕ МНОГО ПОЛЕЗНО ЗА МНОГО КОЛЕГИ!!!
Re: Дюзи за Common Rail
Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
Re: Дюзи за Common Rail
\Не знам кво толкова трябва да се казва за тези дюзи-системата е сходна с бензиновите инжекциони-подаване на гориво в обща рейка и с електрическо управление на сигнала,единствено разликата е че налягането е десетки-до стотици по-голямо.От там реставането -на дебит-или спрямо работеща дюза или по статистичеки(спавочни данни).Настройки не са необходими,а и са невъьможни.Поздравemzo написа:Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: Дюзи за Common Rail
Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Re: Дюзи за Common Rail
Хвърли поне някой линк!!!Todio написа:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Re: Дюзи за Common Rail
Съжалявам, но класифицирането не е коректно, за разлика от някои аз не си изкарвам хляба с това.Просто искам да си оправя колата, като не искам да дам 3200лв за 4 дюзи.Todio написа:но проблема е че повечето хора искат всичко на готово
Обичам да чета, но като не знам какво точно ..... все от някъде всеки е започнал.
Както и да е, намерих си необходимата информация от чужди източници
Re: Дюзи за Common Rail
и аз тьи викам,даи и ние да четем,обичаме да четемrangel1 написа:Хвърли поне някой линк!!!Todio написа:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Дюзи за Common Rail
Повечето са стандартизирани по исо.... http://www.nantai-china.com/english/ima ... lass_id=44
Но и има и разни отцепници от правата посока и си произвеждат собствени си лайна..
Но и има и разни отцепници от правата посока и си произвеждат собствени си лайна..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.