Дюзи за Common Rail

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Дюзи за Common Rail

Post by BaHka »

Не бе колега, палиш и оставяш на празен ход примерно 3 мин. И после сравняваш количествата на 4-те дюзи. Тая дюза която е изпикала най-голямо количество нафта е за смяна.
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

Направих 2 опита по 5 мин.:

1тест:
1 - 40ml
2 - 45ml
3 - 37ml
4 - 55ml

2ри тест:
1 - 47ml.
2 - 50ml.
3 - 43ml.
4 - 62ml.
BaHka
КОЛЕГА
Posts: 177
Joined: Sat Jan 12, 2008 2:15 am
Location: Силистра

Re: Дюзи за Common Rail

Post by BaHka »

Според мен 4-та дюза си отива.
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: Дюзи за Common Rail

Post by YuliGeorgiev »

emzo wrote:Причината да направя теста е придърпване в диапазона 1200-1400рпм. И доста неща пробвах остана само дюза да е.
EGR или дебитомер по скоро.
А може и да е механично засядане на клапите на смукателя.
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

Не е егр, не е дебитомер.Не е механично.Не е софтуерно.То ще си проличи, като намеря друга дюза за проба.
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

От дюзата е.
Имам въпросче:
Смених всичко в дюзата, иска ли регулиране на стенд и защо ? Че нещо не виждам кво има да се регулира......
Image
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дюзи за Common Rail

Post by rangel1 »

Здревей колега аз мисля според всичко което изчетох за тия комън рейли,че май няма нужда
от регулиране но все пак е добре според мен да се сравни по дебит с една от другите обаче
как като сте ндовете за тия системи май са рядкост пък и как човек да направи генератор
като не е ясно коя система с какво напрежение работи и каква осцилограма на управляващия сигнал ,поне според аутодата е голяма лудница за различните марки.
Абе то няма инфо какво трябва да количеството на излишното пък камоли друго!!!
С кодочетеца какви корекции ти даваше нацилиндрите на повредената и работещтите
дюзи?,защото и това го няма никъде.,също и наляганията.Явно тия стойности ще трябва
по експериментален път да ги установяваме.Извинявам се за некомпетентна намеса но тия
комън рейли отдавна ме мъчат с неяснотата си както предполагам и други колеги.
АКО НЯКОЙ ИМА ДАННИ ЗА КОНКРЕТНИ СИСТЕМИ ВЗЕТИ ОТ НЯКЪДЕ ИЛИ СМЪКНАТИ СОБСТВЕНОРЪЧНО МОЛЯ ДА ГИ ПУСНЕ НЯКЪДЕ ПЪК И МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ОТДЕЛНА ТЕМА
КОЯТО ДА СЕ ПОПЪЛВА КАТО СЕ НАМЕРИ НЕЩО НОВО.
МИСЛЯ ЧЕ ЩЕ БЪДЕ МНОГО ПОЛЕЗНО ЗА МНОГО КОЛЕГИ!!! :) :) :)
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба :twisted:
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
waseko
КОЛЕГА
Posts: 391
Joined: Tue Feb 26, 2008 7:43 pm
Location: гр.Пловдив

Re: Дюзи за Common Rail

Post by waseko »

emzo wrote:Тия дюзи са голяма работа, никой нищо не казва за тях.Пазят си хляба :twisted:
Мисля да си поръчам 5-6000 разпръсквача ей така да имам, без това изгодно ги дават Китайчетата.
\Не знам кво толкова трябва да се казва за тези дюзи-системата е сходна с бензиновите инжекциони-подаване на гориво в обща рейка и с електрическо управление на сигнала,единствено разликата е че налягането е десетки-до стотици по-голямо.От там реставането -на дебит-или спрямо работеща дюза или по статистичеки(спавочни данни).Настройки не са необходими,а и са невъьможни.Поздрав
Todio
КОЛЕГА
Posts: 568
Joined: Sun Jun 12, 2005 6:39 pm
Location: Асеновград
Contact:

Re: Дюзи за Common Rail

Post by Todio »

Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Дюзи за Common Rail

Post by rangel1 »

Todio wrote:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Хвърли поне някой линк!!! :) :) :)
emzo
КОЛЕГА
Posts: 109
Joined: Thu Nov 06, 2008 11:49 am
Location: Стара Загора

Re: Дюзи за Common Rail

Post by emzo »

Todio wrote:но проблема е че повечето хора искат всичко на готово
Съжалявам, но класифицирането не е коректно, за разлика от някои аз не си изкарвам хляба с това.Просто искам да си оправя колата, като не искам да дам 3200лв за 4 дюзи.

Обичам да чета, но като не знам какво точно ..... все от някъде всеки е започнал.

Както и да е, намерих си необходимата информация от чужди източници :?
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Дюзи за Common Rail

Post by presko79 »

rangel1 wrote:
Todio wrote:Не е точно така: на системи Delphi и Siemens дюзите искат вписване в компа иначе мотора тресе и не работи равномерно. А за това какви стойности трябва да е корекцията - всички производители са го написали, но проблема е че повечето хора искат всичко на готово. Четете оригиналните ремонтни програми - в тях пише всичко, дори и в по-старите версии, дето ги има в нета. Bosch след 2006г също вписват дюзи.
Хвърли поне някой линк!!! :) :) :)
и аз тьи викам,даи и ние да четем,обичаме да четем :o
Бензина е за измиване на дизелови части.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Дюзи за Common Rail

Post by traqnsavov »

Повечето са стандартизирани по исо.... http://www.nantai-china.com/english/ima ... lass_id=44

Но и има и разни отцепници от правата посока и си произвеждат собствени си лайна..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Post Reply