Проблем със BMW 318tds

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Post Reply
dent
КОЛЕГА
Posts: 169
Joined: Wed Jul 02, 2008 11:47 am

Проблем със BMW 318tds

Post by dent »

Както пише по-горе колата е BMW 318tds , проблема е че след смяна на съединител колата запали но държи доста високи обороти от порядъка на 1500-2000 (това на слух) , оборотомера отказа да работи и разходомера на арматурното табло.
Историята започна с това, че на 318tds във маховика е вграден и денфера, който беше се износил и в колата се осещаше здаво претрисане, собственика на колата реши да слагаме нормален маховик със денфер във феродовия диск от 318 бензин, дотук всичко добре качаме кутията затягаме кардана и палим
но колата държи високи обороти и не работи оборотомера.
Според мен сигнала за оборотомера идва от генератора (поправете ме ако греша) смятам, че има прекъснат кабел между генератора и арматурното табло, но за високите обороти нямам идея.
presko79
КОЛЕГА
Posts: 528
Joined: Mon Mar 02, 2009 9:08 pm
Location: gabrovo

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by presko79 »

ДАтчик колянов вал,намира се под стартера, и наи вероятно не може да чете,оборотомера затуи неработи а оттам и високи обороти-сваляите кутията.
Бензина е за измиване на дизелови части.
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by traqnsavov »

Че и се държи с една ламарина :lol: скоро правих такъв двигател, ето една снимка от сони-то.

Както забелязваш датчика е от задният край към маховика..

Image

Както се вижда на увеличената снимка, импулс дава една осичка..
Ако сте сменяли маховика, и осичката не е на място, никога няма да работи тази кола, датчик за оборотите, и датчик за нулевото положение на вала..
Не мога да разбера, колко монтьори правят тая грешка с маховика, последният беше на форд фиеста 1.1I, сменяли маховика, от карбураторен 1.1 сложили на моно 1.1I колата неще да пали, и стоят и се чудят.. :lol: :D :lol:
Image
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
ifidik
КОЛЕГА
Posts: 108
Joined: Sun Jul 05, 2009 5:15 pm

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by ifidik »

и те поправям :D .оборотомера не взема сигнал от динамото.има си комп за това
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by traqnsavov »

ifidik wrote:и те поправям :D .оборотомера не взема сигнал от динамото.има си комп за това
Да от 88-> година дизелите не взимат от динамото сигнал.. :D :D

И между другото, може да тресе когато потегля, бензиновият мотор е много по уравновесен от дизеловият, дано не се наложи да го сваляте 3 път...

А ако тресе, този съединител няма да искара дълго време, преди да се начупят демпферите..

И изобщо някой запита ли се от вас, защо демпфера е поместен в маховика, а съединителя е една стоманена пластина само..

Аз мога да ти кажа, ама няма да ти хареса.. :lol: :lol: :lol: :lol: :oops: :D не може да се направи достатъчно здрав демпфер с тези малки размери, разбиват се... :? :? въпреки че това е 90 коня не е като 6 цилиндровото..
Дизелите разполагат с много голям въртящ момент още от ниски 1500 оборота, това товари силово трансмисията много, и най вече съединителя..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
YuliGeorgiev
КОЛЕГА
Posts: 60
Joined: Mon Feb 12, 2007 8:12 pm
Location: Varna

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by YuliGeorgiev »

А ако случаино на маховика има чоп,проблема може да е в разменени букси на датчик колянов вал и някои температурен датчик(тогава работи точно както описваш).
Виж дава ли импулс дачик колянов вал преди да сваляш кутията.
dent
КОЛЕГА
Posts: 169
Joined: Wed Jul 02, 2008 11:47 am

Re: Проблем със BMW 318tds

Post by dent »

Проблема е точно в четирите магнитчета на гъба на маховика, маховика от бензиновия двигател ги няма.
монтирах днес друг маховик от дизелов мотор и всичко заработи.
Post Reply