Както пише по-горе колата е BMW 318tds , проблема е че след смяна на съединител колата запали но държи доста високи обороти от порядъка на 1500-2000 (това на слух) , оборотомера отказа да работи и разходомера на арматурното табло.
Историята започна с това, че на 318tds във маховика е вграден и денфера, който беше се износил и в колата се осещаше здаво претрисане, собственика на колата реши да слагаме нормален маховик със денфер във феродовия диск от 318 бензин, дотук всичко добре качаме кутията затягаме кардана и палим
но колата държи високи обороти и не работи оборотомера.
Според мен сигнала за оборотомера идва от генератора (поправете ме ако греша) смятам, че има прекъснат кабел между генератора и арматурното табло, но за високите обороти нямам идея.
Проблем със BMW 318tds
Re: Проблем със BMW 318tds
ДАтчик колянов вал,намира се под стартера, и наи вероятно не може да чете,оборотомера затуи неработи а оттам и високи обороти-сваляите кутията.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със BMW 318tds
Че и се държи с една ламарина скоро правих такъв двигател, ето една снимка от сони-то.
Както забелязваш датчика е от задният край към маховика..
Както се вижда на увеличената снимка, импулс дава една осичка..
Ако сте сменяли маховика, и осичката не е на място, никога няма да работи тази кола, датчик за оборотите, и датчик за нулевото положение на вала..
Не мога да разбера, колко монтьори правят тая грешка с маховика, последният беше на форд фиеста 1.1I, сменяли маховика, от карбураторен 1.1 сложили на моно 1.1I колата неще да пали, и стоят и се чудят..
Както забелязваш датчика е от задният край към маховика..
Както се вижда на увеличената снимка, импулс дава една осичка..
Ако сте сменяли маховика, и осичката не е на място, никога няма да работи тази кола, датчик за оборотите, и датчик за нулевото положение на вала..
Не мога да разбера, колко монтьори правят тая грешка с маховика, последният беше на форд фиеста 1.1I, сменяли маховика, от карбураторен 1.1 сложили на моно 1.1I колата неще да пали, и стоят и се чудят..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Проблем със BMW 318tds
и те поправям .оборотомера не взема сигнал от динамото.има си комп за това
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблем със BMW 318tds
Да от 88-> година дизелите не взимат от динамото сигнал..ifidik написа:и те поправям .оборотомера не взема сигнал от динамото.има си комп за това
И между другото, може да тресе когато потегля, бензиновият мотор е много по уравновесен от дизеловият, дано не се наложи да го сваляте 3 път...
А ако тресе, този съединител няма да искара дълго време, преди да се начупят демпферите..
И изобщо някой запита ли се от вас, защо демпфера е поместен в маховика, а съединителя е една стоманена пластина само..
Аз мога да ти кажа, ама няма да ти хареса.. не може да се направи достатъчно здрав демпфер с тези малки размери, разбиват се... въпреки че това е 90 коня не е като 6 цилиндровото..
Дизелите разполагат с много голям въртящ момент още от ниски 1500 оборота, това товари силово трансмисията много, и най вече съединителя..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон Фев 12, 2007 8:12 pm
- Местоположение: Varna
Re: Проблем със BMW 318tds
А ако случаино на маховика има чоп,проблема може да е в разменени букси на датчик колянов вал и някои температурен датчик(тогава работи точно както описваш).
Виж дава ли импулс дачик колянов вал преди да сваляш кутията.
Виж дава ли импулс дачик колянов вал преди да сваляш кутията.
Re: Проблем със BMW 318tds
Проблема е точно в четирите магнитчета на гъба на маховика, маховика от бензиновия двигател ги няма.
монтирах днес друг маховик от дизелов мотор и всичко заработи.
монтирах днес друг маховик от дизелов мотор и всичко заработи.