Скенер форд

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
Post Reply
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Скенер форд

Post by rangel1 »

Колеги има ли някакьв скенер който обслужва само фордове след 95г до сега.Интересуват ме по точно Транзитите дизел+бензин.Благодаря предварително сьжалявам но аз не открих нищо
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Скенер форд

Post by rangel1 »

Благодаря за щтедрата информация.Намерих ги тия проклети Фордове.Иначе сте много отзивчиви.
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Скенер форд

Post by bobolin4o »

Отзивите са щедри може би поради причината, че в този форум няма почитатели на марката :D
TuningMaster Image
0887 704 900
saaemo
Posts: 9
Joined: Sat Jun 25, 2005 10:53 am

Re: Скенер форд

Post by saaemo »

rangel1 wrote:Колеги има ли някакьв скенер който обслужва само фордове след 95г до сега.Интересуват ме по точно Транзитите дизел+бензин.Благодаря предварително сьжалявам но аз не открих нищо
тези модели от тази марка ....... сякаш не са създадени за диагностика :evil:
rockton
КОЛЕГА
Posts: 596
Joined: Tue May 27, 2008 7:29 am
Location: Захарна Фабрика

Re: Скенер форд

Post by rockton »

rangel1 wrote:Благодаря за щтедрата информация.Намерих ги тия проклети Фордове.Иначе сте много отзивчиви.
Че са "проклети" си е истина, и че са си умрели по рождение пак е истина, не напразно в страната откъдето са произлезли имат над 100000 вица за FORD, един от които символизира абревеатурата на марката! Found On Road Dead ........ което ще рече....намерен умрял на пътя ! А българският гаражен фолклор казва...- Форд и коза мрът отведнъж!!! Та колегата Саемо е прав тая марка(ако въобще може да се каже тази дума за форд) ...не е създадена за четене и диагностика :mrgreen: :mrgreen:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Sasho85
Posts: 26
Joined: Sat Sep 26, 2009 8:14 am

Re: Скенер форд

Post by Sasho85 »

Малко е стара темата, но мога да поспоря малко с вас относно диагностики, ремонти и подръжка на Форд.
mitko
КОЛЕГА
Posts: 603
Joined: Sat Dec 10, 2005 4:35 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Скенер форд

Post by mitko »

Например ??? Кое му е като хората протокола на обмена на данни , кодове за неизправности или програмирането на ключове ? А дори и механичните ремонти са гадни .

regards
Sasho85
Posts: 26
Joined: Sat Sep 26, 2009 8:14 am

Re: Скенер форд

Post by Sasho85 »

На повечето модели след 1991г. можеш да направиш диагностика само с един светодиод, два кабела и списък с номерата на грешките, последните години даже не ти се налага да търсиш кабели, светодиоди и т.н., а трябва да завъртиш контактния ключ докато натискаш някакво си копче. Но не-защо трябва да броим някакви си мигания като може да го изписва като текст(пък и ако е на български-направо уникален кеф) Да не говорим колко литература има относно датчиците и можеш да откриеш проблема само с обикновен мултицет (то на всички коли го може де, но не всеки "майстор" го може).
Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
bobolin4o
КОЛЕГА
Posts: 1720
Joined: Thu Oct 13, 2005 9:15 pm
Location: Велико Търново
Contact:

Re: Скенер форд

Post by bobolin4o »

Sasho85 wrote:На повечето модели след 1991г. можеш да направиш диагностика само с един светодиод, два кабела и списък с номерата на грешките, последните години даже не ти се налага да търсиш кабели, светодиоди и т.н., а трябва да завъртиш контактния ключ докато натискаш някакво си копче. Но не-защо трябва да броим някакви си мигания като може да го изписва като текст(пък и ако е на български-направо уникален кеф) Да не говорим колко литература има относно датчиците и можеш да откриеш проблема само с обикновен мултицет (то на всички коли го може де, но не всеки "майстор" го може).
Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
Аве, Мен, кой го интересуват кодове за грешки, четени със светодиод...
А как ще разбереш, че компа се е смахнал или има кофти верига само с мултицет, при положение, че не можеш да виждаш с очите си какво смята Той относно датчик температура, или ламбда сонда например? Веднага давам пример - има два вида сонди с 4 кабела: такива с даден на корпус сив кабел и такива с изолиран. Ако входа на компа е с потенциал различен от масата - например 0.3 волта, като забиеш сонда с окъсен сив кабел се получава разлика в отчитането с 0.3 волта... на самата сонда мерено с мултицет всичко е шест, а колата пуши черно да си ебе... а, забравих да спомена, че грешка не се записва! Та хубаво е да има актуални стойности ми е мисълта.
То например в Опелите е залегната тая идея още 89 година с първите моноинжекции, ама Фордя тогава си слагаха още карбураторите. И т.н.
TuningMaster Image
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Posts: 535
Joined: Tue Jan 30, 2007 5:20 pm
Location: Исперих

Re: Скенер форд

Post by venelek »

Има майстори според които като няма грешки и всичко е наред.

Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
traqnsavov
КОЛЕГА
Posts: 350
Joined: Wed Jul 22, 2009 5:01 pm
Location: Варна

Re: Скенер форд

Post by traqnsavov »

Sasho85 wrote: Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
Е това си е запазена марка на фолсваген, :twisted: :twisted: :twisted: няма го крадете от там, фордажии.. :lol: :lol: :lol:
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Sasho85
Posts: 26
Joined: Sat Sep 26, 2009 8:14 am

Re: Скенер форд

Post by Sasho85 »

bobolin4o wrote:Та хубаво е да има актуални стойности ми е мисълта.
То например в Опелите е залегната тая идея още 89 година с първите моноинжекции, ама Фордя тогава си слагаха още карбураторите. И т.н.
Напълно подкрепям, че трябва да има актуални стойности. Имах предвид друго- на някой не му се получава диагностицирането на Форда и отговора е "бе то тва е Форд", а не търси проблема в себе си. Като не стане с една апаратура се търси друг начин, ама е по-трудно и става по-бавно.


п.п.Относно кога започват да използват инжекционни с-ми. Форд поставя K-Jetronic от 1977г. :lol:
rangel1
КОЛЕГА
Posts: 630
Joined: Mon Apr 20, 2009 6:36 pm
Location: Русе

Re: Скенер форд

Post by rangel1 »

Колегата боболинчо е абсолютно прав ако един скенер или контролер не ти предоставя актуални ,реални (или кой както му вика)стойности е негоден за диагностика според мен с тия кодове май в повечето случаи стават за снимка както е при повечето фордлета :roll: :roll: :roll: и аз си мислех че неможе да седи въпроса с фордовете така ама си е точно така както казват всички също и с АТС долнопробна техника която неможе да се справи с тъпа шкода фабия 2000 но това е друга тема извинете за отклонението :oops: :oops: :oops:
gt40
КОЛЕГА
Posts: 388
Joined: Mon Oct 13, 2008 7:06 pm
Location: София

Re: Скенер форд

Post by gt40 »

Здравейте! Темата за Форд ме касае, щото си обичам марката и карам такава.
Засегна се и история на инжекциони, та реших и аз да се включа. Като изключим K-Jetronic, първите електронни инж. са в Сиера-та 2.0 *85 и имат мигащи кодове. Първобитно, но същите години Аскона 1.8Е НЯМА и това. Най-масовия Фолсваген кмотор 1.8 RP и той е на мигачи, само че четирицифрени!!! И Форда една тъпа ВИЗА го чете, Пасат Голф 1.8 - не?! До някои години де.
Проблема, е че до *95 го оставиха така. :oops: . На моменти лайф данните са незаменими.
Относно механичните ремонти доста коли имат трудности и специални инструменти! На 405 1.6 ми отне повече време смяната на ангренажен ремък, отколкото съединителя :roll: .
За диагностика на Форд след *95 работи и един ELM327 с която и да е програма!
Иначе всяка кола може да се закучи с връзването: 2 Опела и 3 Фолсвагена от Италия ги пратих по фирмените и там не се свързват. Единия бе със скъсана линия и го оправих, но другите .... :cry:
А ако е до мигащи кодове, ония с дръпнатите очи май и след 2000 имат такива и нямат букси за друго. Пък колко са трудни, мани мани.
Тоба е от мен. Успехи на всички!
Post Reply