Скенер форд
Скенер форд
Колеги има ли някакьв скенер който обслужва само фордове след 95г до сега.Интересуват ме по точно Транзитите дизел+бензин.Благодаря предварително сьжалявам но аз не открих нищо
Re: Скенер форд
Благодаря за щтедрата информация.Намерих ги тия проклети Фордове.Иначе сте много отзивчиви.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Скенер форд
Отзивите са щедри може би поради причината, че в този форум няма почитатели на марката
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Скенер форд
тези модели от тази марка ....... сякаш не са създадени за диагностикаrangel1 написа:Колеги има ли някакьв скенер който обслужва само фордове след 95г до сега.Интересуват ме по точно Транзитите дизел+бензин.Благодаря предварително сьжалявам но аз не открих нищо
Re: Скенер форд
Че са "проклети" си е истина, и че са си умрели по рождение пак е истина, не напразно в страната откъдето са произлезли имат над 100000 вица за FORD, един от които символизира абревеатурата на марката! Found On Road Dead ........ което ще рече....намерен умрял на пътя ! А българският гаражен фолклор казва...- Форд и коза мрът отведнъж!!! Та колегата Саемо е прав тая марка(ако въобще може да се каже тази дума за форд) ...не е създадена за четене и диагностикаrangel1 написа:Благодаря за щтедрата информация.Намерих ги тия проклети Фордове.Иначе сте много отзивчиви.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Скенер форд
Малко е стара темата, но мога да поспоря малко с вас относно диагностики, ремонти и подръжка на Форд.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Скенер форд
Например ??? Кое му е като хората протокола на обмена на данни , кодове за неизправности или програмирането на ключове ? А дори и механичните ремонти са гадни .
regards
regards
Re: Скенер форд
На повечето модели след 1991г. можеш да направиш диагностика само с един светодиод, два кабела и списък с номерата на грешките, последните години даже не ти се налага да търсиш кабели, светодиоди и т.н., а трябва да завъртиш контактния ключ докато натискаш някакво си копче. Но не-защо трябва да броим някакви си мигания като може да го изписва като текст(пък и ако е на български-направо уникален кеф) Да не говорим колко литература има относно датчиците и можеш да откриеш проблема само с обикновен мултицет (то на всички коли го може де, но не всеки "майстор" го може).
Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Скенер форд
Аве, Мен, кой го интересуват кодове за грешки, четени със светодиод...Sasho85 написа:На повечето модели след 1991г. можеш да направиш диагностика само с един светодиод, два кабела и списък с номерата на грешките, последните години даже не ти се налага да търсиш кабели, светодиоди и т.н., а трябва да завъртиш контактния ключ докато натискаш някакво си копче. Но не-защо трябва да броим някакви си мигания като може да го изписва като текст(пък и ако е на български-направо уникален кеф) Да не говорим колко литература има относно датчиците и можеш да откриеш проблема само с обикновен мултицет (то на всички коли го може де, но не всеки "майстор" го може).
Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
А как ще разбереш, че компа се е смахнал или има кофти верига само с мултицет, при положение, че не можеш да виждаш с очите си какво смята Той относно датчик температура, или ламбда сонда например? Веднага давам пример - има два вида сонди с 4 кабела: такива с даден на корпус сив кабел и такива с изолиран. Ако входа на компа е с потенциал различен от масата - например 0.3 волта, като забиеш сонда с окъсен сив кабел се получава разлика в отчитането с 0.3 волта... на самата сонда мерено с мултицет всичко е шест, а колата пуши черно да си ебе... а, забравих да спомена, че грешка не се записва! Та хубаво е да има актуални стойности ми е мисълта.
То например в Опелите е залегната тая идея още 89 година с първите моноинжекции, ама Фордя тогава си слагаха още карбураторите. И т.н.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Скенер форд
Има майстори според които като няма грешки и всичко е наред.
Поздрави.
Поздрави.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Скенер форд
Е това си е запазена марка на фолсваген, няма го крадете от там, фордажии..Sasho85 написа: Относно механичните ремонти, кажи ми коя нова кола не се разглобява половината за да се смени нещо (не на Форда се сваля цялата предница за да се смени един ремък).
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Скенер форд
Напълно подкрепям, че трябва да има актуални стойности. Имах предвид друго- на някой не му се получава диагностицирането на Форда и отговора е "бе то тва е Форд", а не търси проблема в себе си. Като не стане с една апаратура се търси друг начин, ама е по-трудно и става по-бавно.bobolin4o написа:Та хубаво е да има актуални стойности ми е мисълта.
То например в Опелите е залегната тая идея още 89 година с първите моноинжекции, ама Фордя тогава си слагаха още карбураторите. И т.н.
п.п.Относно кога започват да използват инжекционни с-ми. Форд поставя K-Jetronic от 1977г.
Re: Скенер форд
Колегата боболинчо е абсолютно прав ако един скенер или контролер не ти предоставя актуални ,реални (или кой както му вика)стойности е негоден за диагностика според мен с тия кодове май в повечето случаи стават за снимка както е при повечето фордлета и аз си мислех че неможе да седи въпроса с фордовете така ама си е точно така както казват всички също и с АТС долнопробна техника която неможе да се справи с тъпа шкода фабия 2000 но това е друга тема извинете за отклонението
Re: Скенер форд
Здравейте! Темата за Форд ме касае, щото си обичам марката и карам такава.
Засегна се и история на инжекциони, та реших и аз да се включа. Като изключим K-Jetronic, първите електронни инж. са в Сиера-та 2.0 *85 и имат мигащи кодове. Първобитно, но същите години Аскона 1.8Е НЯМА и това. Най-масовия Фолсваген кмотор 1.8 RP и той е на мигачи, само че четирицифрени!!! И Форда една тъпа ВИЗА го чете, Пасат Голф 1.8 - не?! До някои години де.
Проблема, е че до *95 го оставиха така. . На моменти лайф данните са незаменими.
Относно механичните ремонти доста коли имат трудности и специални инструменти! На 405 1.6 ми отне повече време смяната на ангренажен ремък, отколкото съединителя .
За диагностика на Форд след *95 работи и един ELM327 с която и да е програма!
Иначе всяка кола може да се закучи с връзването: 2 Опела и 3 Фолсвагена от Италия ги пратих по фирмените и там не се свързват. Единия бе със скъсана линия и го оправих, но другите ....
А ако е до мигащи кодове, ония с дръпнатите очи май и след 2000 имат такива и нямат букси за друго. Пък колко са трудни, мани мани.
Тоба е от мен. Успехи на всички!
Засегна се и история на инжекциони, та реших и аз да се включа. Като изключим K-Jetronic, първите електронни инж. са в Сиера-та 2.0 *85 и имат мигащи кодове. Първобитно, но същите години Аскона 1.8Е НЯМА и това. Най-масовия Фолсваген кмотор 1.8 RP и той е на мигачи, само че четирицифрени!!! И Форда една тъпа ВИЗА го чете, Пасат Голф 1.8 - не?! До някои години де.
Проблема, е че до *95 го оставиха така. . На моменти лайф данните са незаменими.
Относно механичните ремонти доста коли имат трудности и специални инструменти! На 405 1.6 ми отне повече време смяната на ангренажен ремък, отколкото съединителя .
За диагностика на Форд след *95 работи и един ELM327 с която и да е програма!
Иначе всяка кола може да се закучи с връзването: 2 Опела и 3 Фолсвагена от Италия ги пратих по фирмените и там не се свързват. Единия бе със скъсана линия и го оправих, но другите ....
А ако е до мигащи кодове, ония с дръпнатите очи май и след 2000 имат такива и нямат букси за друго. Пък колко са трудни, мани мани.
Тоба е от мен. Успехи на всички!