Здравейте от давна ме гризе една мисъл за датчика за скороста на колите из книгите никаде не прочетох дали ЕСМ зема информация за скороста и да променя инжекторното време или предварението на запалването дали може да дигне разхот на гориво или каквото и да било то ако датчика за скороста не работи
Единствено информацията за скоростта на колата влияе на оборотите - повечето коли са напавени като изключиш от скорост в движение и задържа малко по-високи обороти примерно 1100-1200 докато си в движение и като спреш до 0 км/ч след няколко секунди оборотите падат до 800-850. при Ford често ми се е случвало поради една или друга причина в движвние да задържа 3000 - 4000 оборота и като спреш и си паднат на 800 и при някои случаи работата е отивала на някаква аномалия в компа. и тогава най-елементарно - изключвам му датчика за скоростта и проблема изчезва.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Здравейте,
Имах и по-шантав вариант: на място 850 об по каталог , пускаш я по наклон , и след като отчете около 10 км/ ч и нагоре смъква тихите на 600!!! Съответно не е далече от гаснене. И тъй като не е далече от гаснене си е гадост. Откачих спид сензора и ОК! Само не питайте каква беше колата , не помня коя отвсичките.
Ако после при спускане по байр, почне да пука в аспуха, не само че е неприятно а и поврежда ламдата много бързо..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.