Страница 2 от 3

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 02, 2009 10:39 pm
от traqnsavov
Aspar написа:Здравейте колеги , не мога да кажа каде е проблема на витото но дзюза с осцилоскоп на напрежение няма да разбереш нищо за управлението мери се тока с ампер клещи на осцилоскоп това 1.1 волта и тази схема прелича на бензинови дюзи :( :( :( но всеки си има методи няма да се учудя ако някои ги мери с пробна лампа :D :D :D ама кво мери :?: поздрави успех !
Да колега, точно с осцилоскоп се мери, и някой неща мога да ти ги измеря с лампа, даже със светлодиодче..

един ток на покой можеш да измериш с една обикновенна за 50 стинки лампа от магазина..

Един повреден комутатор на дюза така открих, просто лампата светна когато не трябваше, човека му беше писнало да обикаля специалистите с големи уреди, и не могат да разберат защо не работи цилиндъра....

Но аз все пак съм НЕспециалиста така че не ме слушай...

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 5:39 pm
от rangel1
:roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 5:54 pm
от traqnsavov
На части се продава.. :twisted: :lol: шега, наистина какво стана...

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:13 pm
от Aspar
Kолега triansavov ,забележката относно схемата която беше постнал е че аз общ плюс на коман рийл дюзи не сам виждал не значе че няма :) другия пост с осцилограмата да прилича на осцилограма на коман рейл дуза но обясненияте към нея не , за ел схемата не мога да коментирам не разбирам от електроника но знам със сигурност че участват и кондензатори но нека някой по вещ в електрониката сподели . И не знам какво мериш на покои кото кам дюзите тогава няма управление :shock:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:23 am
от traqnsavov
Aspar написа:Kолега triansavov ,забележката относно схемата която беше постнал е че аз общ плюс на коман рийл дюзи не сам виждал не значе че няма :) другия пост с осцилограмата да прилича на осцилограма на коман рейл дуза но обясненияте към нея не , за ел схемата не мога да коментирам не разбирам от електроника но знам със сигурност че участват и кондензатори но нека някой по вещ в електрониката сподели . И не знам какво мериш на покои кото кам дюзите тогава няма управление :shock:

Това не е общ плюс, това е обща точка, леко повдигната спрямо потенциала на масата, щом искаш да гледаш на него като общ плюс, няма проблем..

Схемата е принципна, не е 100 процента точна..

Има кондензатори ДА така наречениият, Capacity discharge тоест разреждане през кондензатор.

Тук събирам всякаква информация относна CR системата.

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php?f=20&t=65

http://truna.1gb.bg/forum/viewtopic.php ... p=290#p290

Вижте това, за джип широки е но системата действа еднакво..

http://www.tiepie.com/uk/automotive/GMT ... start.html


Ето и за който разбира от руски...
Изображение

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Вто Сеп 15, 2009 11:06 pm
от Aspar
Аз от руски много не разбирам ама и те май в ампери мерят

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Сря Сеп 16, 2009 5:50 am
от kateri
rangel1 написа:В крайна сметка кво стана с тоя мерцедес??? :roll: :roll: :roll:
Колата запали на 4 цилиндри но мен ме нямаше известно време на работа като говоря с колегата които я оправил ще пиша.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Съб Ное 07, 2009 1:32 pm
от stoianRX7
имах подобен проблем и се оказа потинциометъра на газта,напражини луди

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пет Ное 13, 2009 9:36 am
от kocit0
Колега,.....интересно ми е разреши ли проблема на Витото,и от каде се оказа...?
компа ли е.....................?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 10:44 pm
от sonic
И на мен ми е интересно. Днес при мен беше едно W202 220 CDI с абсолютно същата грешка. Не можахме да му открием проблема- колата върти и припалва, но не баш и толкова. Дюзите и четирите са добре, даже ги вадихме и гледахме как пръскат. Компресия има-не, че комън рейла се притеснява от ниска компресия. Закачвам го със Стар Дагнозата, но е старичък и го чете през HHT- и никъде не виждам ъгъл на впръскването. Все си мисля, че впръсква в неправилния момент. Нека ако колегата с темата е тук да каже какъв е бил проблема при него. А и някой друг колега да помогне. И последно- може ли да е запушен катализатор, при условие, че когато се опитва да припалва от ауспуха си пуши доста?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:03 pm
от BaHka
Аз имах напълно аналогичен проблем като автора на темата. Със същите симптоми и номер на грешки. След телефонен разговор с колегата при него се е оказало проблем в компютъра, моя го пратих в Авел Трейдинг Пловдив, върнаха го ремонтирам и Витото се оправи.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Нед Фев 21, 2010 9:13 pm
от sonic
Благодаря- ще пращам и аз този комп.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:39 pm
от sonic
Пратих компа в Авел и ми казаха, че най-вероятно проблема е в колата. Преди два дни клиента си е закарал колата там и днес са я запалили , като са му казали, че проблема е бил в компа- 400 лева за ремонт. Не са му казали какъв е бил проблема. Колеги, на вас колко ви взеха?

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Чет Мар 04, 2010 9:53 pm
от venelek
На мен до сега винаги са ми взимали по 250лв за ремонт на компютри,но все бяха на бензинови коли.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 6:01 pm
от BaHka
Е как така един път казват, че проблема не е в комп-а, а в следващия момент вземат 400 лв за ремонт на комп.... И аз съм пращал за бензинов мерцедес и ми взеха 250 лв.