Page 2 of 2
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Tue Jul 10, 2012 10:27 pm
by Ilko
E явно не съм отварял достатъчно...
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Wed Jul 11, 2012 3:56 pm
by oem
Сменяй транзистора

Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Wed Jul 11, 2012 7:00 pm
by donkole1
То не е мн по темата ама колегата има същият проблем обаче с X20XEV само с нов комп не е пробвал.Проблема си го има и на метан.И най-хубавото е ,че го прави когато си иска
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Wed Jul 11, 2012 9:57 pm
by Ilko
oem wrote:Сменяй транзистора

Това е ясно.
Интересно ми беше, че пали лесно и работи добре на пр. ход.
Това не съм го чул и видял лично, ама много пъти сме работили с този колега и му имам доверие.
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Thu Jul 12, 2012 12:20 am
by plamenpenis
много майстори се навъдиха на тези помпи.... почвайте да ги правите за по 20лв :–)
ама никой не каза как да си оправи човека колата !
ако е още актуален проблема дай да я видя аз на диагностика през твоя комп...
то грешки може и да няма ама живото предаване ще си каже :–)))
а и не се лъжете пичове повечето майстори на вп44 не са и виждали стенд за помпи...
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Thu Jul 12, 2012 12:26 am
by bayov
Най-добрия СТЕНД ЗА ПОМПИ е самата КОЛА

Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Thu Jul 12, 2012 8:53 pm
by plamenpenis
да докато се развалят всички болчета на смукателния колектор

Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Thu Jul 12, 2012 9:25 pm
by Ilko
plamenpenis wrote:много майстори се навъдиха на тези помпи.... почвайте да ги правите за по 20лв :–)
ама никой не каза как да си оправи човека колата !
ако е още актуален проблема дай да я видя аз на диагностика през твоя комп...
то грешки може и да няма ама живото предаване ще си каже :–)))
а и не се лъжете пичове повечето майстори на вп44 не са и виждали стенд за помпи...
Не мога да разбера, какво толкова ви дразни, че много майстори ги отварят помпите?..
Аз не мисля, че от това цената на ремонта пада, напротив - 400-700км. пробег след ремонта и цената вече се вдига...
Иначе съм виждал стенд, ама не съм майстор.
Конкретно по моя въпрос (с който вдигнах темата) - оказа се и клапан за количеството дефектен. Това донякъде обяснява паленето с изгоряла електроника.
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Sat Jul 14, 2012 10:04 am
by plamenpenis
... че чупят помпите
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Sat Jul 14, 2012 2:49 pm
by rangel1
plamenpenis wrote:... че чупят помпите
Що бе ти да не си се научил без да счупиш ни една
Аз чупих вече 10 и мисля другата вече да тръгне

Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Mon Jul 16, 2012 3:58 pm
by oem
И какво пък им чупите толкова?
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Posted: Sat Jul 21, 2012 12:00 pm
by mitko
Автомобила е ок отдавна и заключвам темата ,за да няма мерене на ........!
best regards