Да сайта е доста подробен,макар и само за сондите малко автомобили.
Въпросът е ,че неразбрах защо колегата търси графики на 1-ва и 2-ра сонда
Диагностицирането им е елементарно

А ако е за емулация :
Този сайт прочетен внимателно също го доказва,цитирам: когато компа не вижда адекватна реакция от страна на ламбда сондата спрямо неговите опити за регулировка на горивото,и без да записва никаква грешка колата невърви и харчи повече.Не гарантирам за точноста на превода но смисъла е 100% този.
Аз много рядко ги меря.Повече трябва да се обръща внимание на изходящите газове и актуалните показания в компа.
Като пример мога да кажа за едно сеатче BBY двигател с оплакване че след 10-тина километра нормално каране светва чека и става мудна и не държи оборотите.Грешките бяха ламда сонда преди катализатора и потока на егра,някъде бяха сменили и двете безрезултатно и изчистили дросела.Катализаторите бяха на място.1-вата сонда е широколентова, а втората се движеше м/у 0,1-0,8 волта.Останалите данни бяха в норма.Газовете също.
След няколко часа анализ на реалните стойности отворихме катализаторите -втория беше перфектен ,а първия-в изпускателния колектор от горната страна(метален)беше 50 % постопен.Виждаше се само през дупката за ламбда сондата,иначе отдолу си беше перфектен.С помоща на една бургия му направихме 5-6 дупки за нормална проходимост без да го отстраняваме напълно

а втория си го оставихме.След тази интервенция тези грешки изчезнаха и се появи 17953 или P1545, сменихме наглед(по актуални стойности,замервания и обучения) здрава дроселна клапа,обучихме я пак и проблема се реши.