Page 2 of 2

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Posted: Tue Oct 26, 2010 8:48 am
by traqnsavov
Ама тук не става въпрос за коли с газово и емулирани сонди...

Тук става въпрос за коли на бензин без газова уредба, кола дето не е помирисвала газ и с неработещо нещо по системата я сонди я катализатор..

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Posted: Tue Oct 26, 2010 6:30 pm
by ivanovbg
А за какво тогава са ти тези графики?
Ако има проблем с катализатора или сондите колата си го пише -проверяваш жиците,сменяш и си готов.Нищо от трите не може да се ремонтира :lol:
Ако искаш да разбереш как работят -доста трябва да ти обяснявам и трябва да си добър в математиката.

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Posted: Thu Oct 28, 2010 8:48 pm
by tzwetomir
Ето линк http://alflash.com.ua/ - сайта е много подробен и професионален за диагностика

Re: Колеги трябва ми графика на работещи ламбди сонди..

Posted: Thu Oct 28, 2010 10:50 pm
by ivanovbg
Да сайта е доста подробен,макар и само за сондите малко автомобили.
Въпросът е ,че неразбрах защо колегата търси графики на 1-ва и 2-ра сонда :cry:
Диагностицирането им е елементарно :lol: А ако е за емулация :
Този сайт прочетен внимателно също го доказва,цитирам: когато компа не вижда адекватна реакция от страна на ламбда сондата спрямо неговите опити за регулировка на горивото,и без да записва никаква грешка колата невърви и харчи повече.Не гарантирам за точноста на превода но смисъла е 100% този.
Аз много рядко ги меря.Повече трябва да се обръща внимание на изходящите газове и актуалните показания в компа.
Като пример мога да кажа за едно сеатче BBY двигател с оплакване че след 10-тина километра нормално каране светва чека и става мудна и не държи оборотите.Грешките бяха ламда сонда преди катализатора и потока на егра,някъде бяха сменили и двете безрезултатно и изчистили дросела.Катализаторите бяха на място.1-вата сонда е широколентова, а втората се движеше м/у 0,1-0,8 волта.Останалите данни бяха в норма.Газовете също.
След няколко часа анализ на реалните стойности отворихме катализаторите -втория беше перфектен ,а първия-в изпускателния колектор от горната страна(метален)беше 50 % постопен.Виждаше се само през дупката за ламбда сондата,иначе отдолу си беше перфектен.С помоща на една бургия му направихме 5-6 дупки за нормална проходимост без да го отстраняваме напълно :lol: а втория си го оставихме.След тази интервенция тези грешки изчезнаха и се появи 17953 или P1545, сменихме наглед(по актуални стойности,замервания и обучения) здрава дроселна клапа,обучихме я пак и проблема се реши.