Page 2 of 2

Re: Mitsubishi Outlender

Posted: Sun Nov 21, 2010 7:24 pm
by BaHka
Понеже тепърва прохождам в тази сфера и някак нямам увереност. Предпочитам да я сваля тая пуста турбина и да я пратя някъде, където само това праят... Утре имам среща с клиента и ще се уоворим кога да я сваляме.

Re: Mitsubishi Outlender

Posted: Sun Nov 21, 2010 8:27 pm
by mitko
Абе стига с тия глупости регулирай клапана ,виж ........ Това са изблици на безсилие .Все пак колата е 2008г . Проблема е в геометрията на турбината 100% . Ако колатае на 80-90 000 още съм по сигурен че е там проблема. Новите команрейли с тия ДПФ-и задръстват геометрията и на 50 000км .

Ванка не пипиай нито клапани ,нито нищо друго по колата . Сваляй турбото и го носи (или пращай ) на бати Йовчо във Варна и няма да имаш проблеми повече с тая кола. Поне 20 такива турбини ми е правил и всички на коли след 2007 година.

regards

Re: Mitsubishi Outlender

Posted: Sun Nov 21, 2010 9:15 pm
by BaHka
Митак, колата е на 200 000 + км. и няма ДПФ. Мисля да я пратя на Мартин в ТУ Варна, ти за там ли имаш в предвид?

Re: Mitsubishi Outlender

Posted: Sun Nov 21, 2010 9:53 pm
by mitko
Не за там ,но където решиш . Щом е на 200 000 турбината е за профилактика ( а може и за ремонт) на геометрията .
С това трябваше да почнеш че колата е на тия километри.

regards

Re: Mitsubishi Outlender

Posted: Fri Nov 26, 2010 7:06 pm
by BaHka
Клиента не се появи повече, и немога да напиша решението на проблема...