Page 2 of 2

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Tue Mar 08, 2011 11:25 pm
by stefo
ipivan веднага като минеш на бензин ли мериш ламбдата
като смениш остави я да поработи няколко минути на празен ход и следи сондта

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 7:37 am
by gt40
Адаптира се инжекциона по работата на газ, и му трябва време да запише нови стойности. Провери бензиновите адаптации при работа на газ. Хубаво е да се докарат под 7%, като става въпрос за газов инжекцион.
Успех

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 8:51 am
by ipivan
Става въпрос за първата ламбда сонда.
Паля на бензин и чакам да загрее на 70-80 градуса,през това време гледам ламбда сондата.Тя не работи,колата работи около 10 мин. докато загрее до тези градуси.
Обръщам на газ датчика работи. :roll:

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 9:28 am
by ivanovbg
Сондата не може веднъж да работи друг път не.Просто индицира богата смес -0.9 и компа не може да я обедни ,затова изглежда че не работи.Ако колата е при теб намери причината ако ти се занимава.

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 10:30 am
by steich
Да не би да има монтиран кофти емулатор и да е оплескан и да работи при бензин, или пък да има такъв работещ на газ а да е заминала сондата. Странна ситуациа.

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 10:50 am
by ivanovbg
Нали колегата е слагал газта.Ако той не знае :lol:

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 12:40 pm
by ipivan
Няма емулатор.
Газов инжекцион съм сложил.
Няма да пипам нищо щом клиента не се оплаква. :lol:

Поздрави!

Re: Проблем с динамиката при Peugeot 307 1.6 16v NFU двигате

Posted: Wed Mar 09, 2011 12:51 pm
by steich
Sorry, нещо не съм доразбрал. Мислех че колата е дошла с монтиран вече ГИ и с този проблем. При мен ламда сондите си работят и при двата вида гориво. А при наблюдаване на моментните стойности в реално време с PP2000 как излизат като active или inactive ?