Page 2 of 3
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Wed Jan 16, 2013 9:23 pm
by rudoni
Да добавя още нещо- вижте как са наклонени колената на КВ !Именно за да не опират основите на мотовилките и да не блокират въртеливото движение.А аксиалния ход на КВ - поема се от механизма и добър механик би го усетил със задействане на съединителя при диагностика!Ееееееееееееееееееееееееех,диагностика!
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Thu Jan 17, 2013 9:31 pm
by alex07
само да се намеся защо някой пише глупости с тия 10мм и повече луфт на КВ ако това се случи какво ли ще стане с тоя мотор и господи при пълна газ не ми се мисли или някой не дооглежда нещата или ???????? форд са се изданили нещо много малко
аз за 10 години нямам такъв случей
извинете ме за намесата
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Thu Jan 17, 2013 9:49 pm
by lo6iatdi
то и без аксиалните пластини да го затворите пак няма да има 10мм луфт
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Thu Jan 17, 2013 10:04 pm
by ogromnii
lo6iatdi wrote:то и без аксиалните пластини да го затворите пак няма да има 10мм луфт
дали? особенно ако поработи известно време?

на ладов мотор съм запоявал 2 една върху друга за да стане номера , луфт около сантиметър
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Thu Jan 17, 2013 10:20 pm
by lo6iatdi
аз мисля че проблема идва от неправилно зацепване на ремака,този мотор има по специална центровка,и от там набива лагерите
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 10:13 am
by nik7dob
колега,би ли ми разяснил последното мнение,че нещо не схващам логиката.Обясни ми как зацепването ще повлияе върху износването на лагерите? ? ?
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 3:43 pm
by lo6iatdi
неправилното газоразпределение саздава по големи детонаци в цилиндара и от там влияе на износването на лагерите
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 5:22 pm
by presko79
lo6iatdi wrote:неправилното газоразпределение саздава по големи детонаци в цилиндара и от там влияе на износването на лагерите
Само ми е чудно кои ще си кара колата с детонации
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 6:39 pm
by rangel1
Аз да се извня за моето мнение явно всичко е възможно
(даже съм подал документи доброволно да ме понижат от калфа на чирак)

Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 10:26 pm
by ko4o
Генепето гори масло !?
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Fri Jan 18, 2013 10:33 pm
by lo6iatdi
колега presko79 няма да споря може и да греша, ама вече два пъти идват при мене коли със объркана центровка след смяна на ънгренаж, и то от колеги дето уж мн разбират,а по въпроса за лагерите то има и мн др причини дето могат да им видят сметката за минути
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Sun Jun 30, 2013 12:38 am
by nik7dob
Днес смених основни и биелни лагери.Единия основен,който е в средата и който има закачени на него аксиалните лагери,демек пластината откъм съединителя беше така вдлъбнала коляновия вал,че сумарния луфт възлизаше точно на 3,5 мм.Това за 10 мм бе малко пресилено наистина.А биелните... не ги снимах за да покажа - чудя се как досега не са превъртели - много яко надрани и износени.За щастие вала е ок.След затваряне на мотора луфт пак има,който се дължи на износването на коляновия вал,но колата така ще се кара до последно.Ех ZETec...
Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Tue Jul 02, 2013 5:24 am
by ogromnii
пак не разбрах какво му е на зетека? какво е крива колата че не са я обслужвали? няма кола която да се е научила да работи без масло

Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Tue Jul 02, 2013 6:51 am
by rockton
ogromnii wrote:няма кола която да се е научила да работи без масло

-Има, само не казвай че не знаеш кои са тези коли

почти всички пристигаши от "жабаристан" , макаронджиите са като "Настрадин ходжа" , тъкмо научил магаренцето си да не яде и то взело че умряло от глад! -Та и те., Тъкмо да свикнат автомобила си да не му сменят никога през живота маслото и малко преди да умре(или вече в предсмъртна агония) ....-го пращат с керван автовози у нас

Re: За Ford и Zetec моторите
Posted: Tue Jul 02, 2013 7:57 am
by bobolin4o
Айде сега 'талянците не сменяли маслото!
Мърши има навсякъде, включително и у нас...
И двете ми коли са внос от Италия, и двете бяха в перфектна кондиция - чисти от нагар двигатели, здрава ходова част, за купетата да не говорим.
Идва един джамбазин в сервиза (внася коли от Австрия), тъкмо пудря една италианка (еърбега свети и т.н.)...
Вика ми "К'во я пудриш тая торба, тя няма мотор?" Пък аз му казвам - "На твойте за какво са им здравите двигатели, като си нямат купета?"
Поздрави!