Страница 3 от 3

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пет Мар 05, 2010 7:54 pm
от mitko
Е на това какво се казва . Пращаш управляващия болок и ти казват не е там проблема .После колата отива там и ХОП 400лв ремонт на блок . Какво ли не прави кризата с хората ......

regards

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Нед Мар 07, 2010 3:14 pm
от sonic
Тези дни ще разбера подробности и ще пиша. Засега само предполагам, че има нещо гнило в работата с компа, но не съм 100% сигурен, че проблема е в Авел трейдинг и по-конкретно в техника Николай Янъков.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 11:48 am
от sonic
Днес говорих с гореспоменатия техник и той ми каза, че след оправяне на проблема с компютъра са излезли и проблеми с дебитомера и турбото. И понеже клиента не е искал да му ги правят, те не били длъжни да обясняват какво точно са отремонтирали но компютъра. А и можело пак така изневиделица да се появи подобен проблем, но не същия- това успях да получа, като инфо от "колегата" от "сервиза" Авел трейдинг.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 4:41 pm
от mitko
Дрън-дрън . Или тебе лъжат или клиента .

regards

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 5:57 pm
от rangel1
:roll:

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g

Публикувано на: Пон Мар 08, 2010 6:37 pm
от Todio
Истината е там, че в склада им има поне 2500-3000бр. (по моя преценка) компютри втоа употреба. Там се работи по метода на изключването. Познавам 80% от хората, които работят там, знам възможностите им, само голямата база им помага много.