Страница 3 от 3

Re: БМВ е46 и VP44

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:26 pm
от mitko
И накрая аз смятам ,че темата става безмислена и за момента е заключвам . Много моля да няма разпри по темите за да не трия ! Мисля че колегата rockton е прав . Неможе да се питат глупости който се измерват с един прост мултицет и ако малко си запознат с микроелектроника няма да питаш . Клапана на помпата не изгаря ей така .Това е последствие от лош ремонт на помпата . Когато се откъсне управлението на транзистора (не е направено както трябва ),клапана остава под постоянно напрежение и естествено тогава се запалва . А доколкото за коментираното БМВ проблема е на друго място . Не е в транзстора или датчика за обороти който е сменил колегата milennyc. Имал съм такива проблеми на Форд като загрее не пали поливаш с водата и пали . Проблема се решава лесно.

regards moderator