Страница 1 от 1

Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 12:30 am
от renene
Понеже знам че си много на ти с фордовете,за това питам тебе-ескорт 94г. 1.6 90 L1двигател .Проблем богата смес ,налягане гориво нормално,температурен наред,потенциометър също.Сменявам сондата на празен ход смес перфектна,на 2500 оборота сместа става толкова богата че сондата забива.Подгряването е нормално преди да забие напрежението на сигналния кабел е0.2-0.8 волта.Дали сондата е подходяща за тоя мотор или компа не възприема сигнала?

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 8:00 am
от mitko
Какво ще каже това нормално ? Колко е налягането ? MAF как е? 50% от тия пачници имат проблем с MAF.Откачи го и пак пробваи как е смест . Кодове за грешки ????

Best regards

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 9:15 am
от renene
Човека доиде с готова диагноза-кислороден датчик.MAF го откачих само от тръбата.Разбрахме се да мине след ден два ще пробвам и ще пиша.Благодаря :)

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 6:53 pm
от diagnostic
Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех

п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 8:15 pm
от mitko
За сондата съм съгласен ,но такъв двигател с бензин в маслото до сега не съм видял . Става дума за L1 !

Best regards

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 8:24 pm
от diagnostic
колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 11:21 pm
от mitko
diagnostic написа:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)
Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е верно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .

Best regards

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 11:24 pm
от bobolin4o
mitko написа:
diagnostic написа:колега имах в предвид че като колата не е наред и работи на богата смес дълго време,няма хубаво изгаряне и бензина минава покрай сегментите и влиза в маслото...има го при всички фордове зимно време като се карат на къси разтояния...обаче важи за всички коли,трябва да загряват до нормална работна температура,защото при 90 градуса най малко харчат,най малко се износват и добре вървят :)
Защо пишеш глупости ? Как става това да минава през сегментите .Ако ги няма може .Фордовете пълнят с бензин от 2 места от бензиновата помпа карбураторите и от регулатора моно инжекциона ,Форд L1 не е било никога да има бензин в картера . Другото ти твърдение за всички коли на къси растояния може да е берно за бангии ,пачници и бараки на по 18-20 години дето сегментите са минали към изпускателната система . То ако е така колата ако я караш само в града трябва на 10 000 с маслото и лагери и валове да се сменят .

Best regards
diagnostic написа:п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)
:mrgreen:

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Чет Ное 27, 2008 11:53 pm
от diagnostic
Митко не знам във вашия град какви коли правите,но тук в монтана има и 15-20 годишни,аз просто изразих мое наблюдение което е вярно,най често форд се случва да има бензин в маслото особено зимата(става дума за колата която е посочил колегата Renene L1 94г)старичка е...аз просто исках да кажа на колегата да отвие капачката на маслото и да подаде нос да се овери че не мерише на бензин,а не да се заяждам или да споря с теб ... айде със здраве :)

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Пет Ное 28, 2008 12:30 am
от mitko
Незнам какво ти е наблюдението върху ФОРД . Аз 2 години само с тая пуста марка съм се занимавал и ще ти кажа само това .Тоя ефект го има на коли който имат Форд мотори Фиест 1,1 1,3 карбуратор и моно ескорт 1.4 карбуратор и моно .След като форд започна да монтира EFI и ZЕTEC какъвто е посоченият мотор тоя ефект го няма и това остана в историята . Tука вече проблемите са други . Вероятно твоето наблюдение e на старите мотори.

Best regards

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Пет Ное 28, 2008 12:34 am
от diagnostic
Митко разбрах те, остава да изчакаме колегата да оправи нещата и да видим от къде е бил проблема, че много ме заинтригува ...

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Пет Ное 28, 2008 9:00 am
от renene
diagnostic написа:Колега искам да споделя за ламбда сондата, че трябва задължително да е такава каквато е написана в есито за тоя мотор, защото сивия кабел не винаги има връзка с корпуса или маса...и замерването и става между сив и черен кабел, успех

п.с. и виж маслото да не е пълно с бензин и от там да идва богатата смес :)
Масите и подгрева са изправни.
Лошото колега е че сондата е марка топран-фирма за която знам че прави ходова част,за пръв път виждам такава.Вие монтирали ли сте такива?

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Съб Ное 29, 2008 8:17 pm
от diagnostic
това топран съм го виждал на маркуч за вода...бях го сложил чисто нов и се спука и вече тая марка съм я забравил :)

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Вто Дек 09, 2008 8:32 am
от delio
колега имал съм подобен проблем и като подадох на сивият кабел маса нещата се оправиха
фордовете са много притенциозни на сонда ако така нестава трябва да смениш сондата с такава
която е предписана за колата

Re: Към колегата митко

Публикувано на: Сря Яну 07, 2009 11:14 pm
от renene
Човека не се появи, дали е доволен никой не може да каже :(