Page 1 of 3
Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Aug 26, 2009 5:23 pm
by kateri
Проблема е следния както си карал и огаснал на едно кръстовище.След като го закачих с кодочетеца изписа 1661 Напрежение дюза,цил 1и4 твърде ниско напрежение.След много лутане и смяна на две от дузите грешката си остава.Кабелте са проверени от куплонга на копютара до дюзите са добре.След като направих и това издърпах кабела на първата дюза и колата запали на 3 но след като го сложа жеднага гасни помагайте.
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:09 pm
by rangel1
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Aug 26, 2009 6:19 pm
by kateri
rangel1 wrote:виж направо на изхода на компа какво е захранването на 1и4 в сравнение с 2и3 ако на са еднакви проблема е в компа

Ще пробвам утре и ще кажа какво е станало.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Sun Aug 30, 2009 12:34 am
by askman11
провери захранващото реле и плюсовете към компютъра
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 6:50 am
by kateri
[quote="askman11"]провери захранващото реле и плюсовете към компютъра[/quote
ок ще проверя

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 8:02 am
by traqnsavov
Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 2:15 pm
by bobolin4o
traqnsavov wrote:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 2:56 pm
by VOLUMAX
traqnsavov wrote:Провери с един обикновен мултицет мейд ин чайна за 5лева, дали на дюзата отива достатъчно напрежение, сравни показанието с работещите, ако се съмняваш..
Измери съпротивлението на всичките дюзи, да не би някоя да ти окъсява...
И какво и колко би трябвало да е това напрежение ?
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 4:13 pm
by Todio
Чета и се питам: как с Китайски уред за 5лв. се мери окъсяване на дюза, чието нормално съпротивление е под 1ом? Сигурно този час по електротехника съм го пропуснал.

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 5:27 pm
by traqnsavov
Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 6:17 pm
by VOLUMAX
traqnsavov wrote:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 7:21 pm
by rangel1
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 7:37 pm
by traqnsavov
VOLUMAX wrote:traqnsavov wrote:Показва му ниско напрежение, напрежението може да се измери лесно с обикновен уред...
Ти знаеш ли по принцип как се управлява дюза за коман рейл ?
Виждал ли си осцилограма на такава ?
Не, не знам, даже не съм чувал за комйнрейли, кво е това, нещо за ядене ли е..
Дюзите се захранват от генератор на ток вграден в компютърният модул, генератора изпълнен по схемата токово огледало, на контакт би трябвало да има 1.1В на изводи Е4 и Е2, напрежението не трябва да кляка при работа на двигателя.
На изводи Е2 и Е3 са мошните кючови транзистора, които комутират тока към положителният полюс..
Комутацията е, една основна доза за запалване, и няколко по малки дози гориво за един цикъл..

Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 8:57 pm
by Aspar
Re: Mecedes Vito110 CDI 2000g
Posted: Wed Sep 02, 2009 9:17 pm
by traqnsavov