въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Някой знае ли с колко градуса трябва да е изместен ъгъла на запалване при студен двигател?И дали трябва да е в плюс или в минус?Нещо не можах да намеря инфо по въпроса Ако има и инфо и за корекцията по температура на въздуха ще съм много благодарен!
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Компенсирането на по-бавното горене,вътрешното съпротивление(сили на триене),по лошото смесообразуване вследствие на нискатата изпаряемост при по-ниски температури,налага повишаването на ъгъла на изпреварване на запалването и обогатяване на ГВС!
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Според мене трябва да имаш предвид времето на впръскване при студен двигател,то е няколко пъти повече
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
и аз така мисля че би трябвало ,ама ако имаш някаква литература да прочетем че в старите учебници не пише?Но пък по богата смес гори по бързо ,а при по голямо натоварване-било вътрешно или външно аванса трябва да се намали.Пък старите лади и москвичи с по малък аванс палеха перфектно.А ми е интересно и как зависи аванса на загрял мотор от температурата на въздуха?Трудно ми е да се ориентирам по картите за температурните корекции.veli написа:Компенсирането на по-бавното горене,вътрешното съпротивление(сили на триене),по лошото смесообразуване вследствие на нискатата изпаряемост при по-ниски температури,налага повишаването на ъгъла на изпреварване на запалването и обогатяване на ГВС!
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Интересува ме аванса само и как се променя със загряването -към увеличаване или намаляванеrenene написа:Според мене трябва да имаш предвид времето на впръскване при студен двигател,то е няколко пъти повече
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Закачи една кола студина,на актуални стойности гледай температура двигател и аванс и проблема ти е решен.Така ще предобиеш и представа с колко се променя.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Гледах ама както сравнявам с стробоскопа е различноvenelek написа:Закачи една кола студина,на актуални стойности гледай температура двигател и аванс и проблема ти е решен.Така ще предобиеш и представа с колко се променя.
по голям на актуални на празен ход но и оборотите са по високи - по стробоскоп при тия обороти на загряла кола е по малък от колкото на топла
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
То и на актуални трябва да е такаivanovbg написа:Гледах ама както сравнявам с стробоскопа е различноvenelek написа:Закачи една кола студина,на актуални стойности гледай температура двигател и аванс и проблема ти е решен.Така ще предобиеш и представа с колко се променя.
по стробоскоп при тия обороти на загряла кола е по малък от колкото на топла
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Спроред мен се покриват донякъде при студен двигател единица обем въздух не би трябвало де е равно на същия обем при триисет градуса повече.Следователно и температурата на въздуха може да е тема за размисъл и за влиянието върху аванса.Като обхванеш всички фактори за обтимална горивна смес ще получиш една добра карта за един двигател После остава да разбереш дали е по добра от оригинала .ivanovbg написа:и аз така мисля че би трябвало ,ама ако имаш някаква литература да прочетем че в старите учебници не пише?Но пък по богата смес гори по бързо ,а при по голямо натоварване-било вътрешно или външно аванса трябва да се намали.Пък старите лади и москвичи с по малък аванс палеха перфектно.А ми е интересно и как зависи аванса на загрял мотор от температурата на въздуха?Трудно ми е да се ориентирам по картите за температурните корекции.veli написа:Компенсирането на по-бавното горене,вътрешното съпротивление(сили на триене),по лошото смесообразуване вследствие на нискатата изпаряемост при по-ниски температури,налага повишаването на ъгъла на изпреварване на запалването и обогатяване на ГВС!
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
На много коли в лайв данните излиза аванса. Симулираш му различни ECT и IAT стойности и ще получиш отговора.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
Това е трудния начин.IAT корекцията според това което съм намерил и прочел работи само в режим на големите натоварвания и трябва да го качвам на дино.Навсякъде намирам инфо кога работи ,а никъде как.Симулацията на ECT когато стопли колата ще ми я дави и мапа ще се побърква,пак няма да съм сигурен.Просто търся литература.gt40 написа:На много коли в лайв данните излиза аванса. Симулираш му различни ECT и IAT стойности и ще получиш отговора.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
.... различно е колега .... най-общо .... двигател , който "иска" 10 градуса на празен ход , работи по-стабилно ако му добавиш още 5 градуса при температура около 0-та ..... иначе каквото и да правиш със сместта се получава онова специфично "забиване" като ритнеш газта .... като при прекалено малък аванс ....
.... като ти дойде някой опел с Delco компютър светни му аванса на студено и ще видиш .... при тях разликите обикновено са много големи ....
.... като ти дойде някой опел с Delco компютър светни му аванса на студено и ще видиш .... при тях разликите обикновено са много големи ....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: въпрос относно ъгъл на запалване на бензинов ДВГ
аз карам опел с Мултек и затова питамsporttech написа:.... различно е колега .... най-общо .... двигател , който "иска" 10 градуса на празен ход , работи по-стабилно ако му добавиш още 5 градуса при температура около 0-та ..... иначе каквото и да правиш със сместта се получава онова специфично "забиване" като ритнеш газта .... като при прекалено малък аванс ....
.... като ти дойде някой опел с Delco компютър светни му аванса на студено и ще видиш .... при тях разликите обикновено са много големи ....
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67