Сеат-прекъсва м/у 2600-2800обр
Posted: Tue Mar 23, 2010 6:19 pm
Здравейте колеги
радвам се ,че се регистрирах тук и се надявам да намеря отговор на проблема си.
Колата е Сеат толедо 2.0 16в 150к.с. 95г АБФ код на мотора,монтира се в много купета на Фолксваген.
Така и проблема е следният:
Прекъсва на тези обороти приблизително около 2600-2800,на всяка предавка,топла, студена си прецъква много бързо.Колата я имам от 5месеца и до сега съм сменил почти всичко или заменил за проба и няма никаква разлика.
Сменени са свещи,кабели,капачка палец,филтри разменени са за проба,ЕКУ,ТПС,ламбдата е сменена,температурен датчик,температурен сензор,датчик на входящия въздух са сменени.Делко съм заменял за проба,вакумите са проверени,налягането на дюзите е мерено,бензиновите помпи.
Закачана е на няколко ваг кома,няма грешки
,последният каза че на осцилоскопа неработела ламбдата сменена и проверена работи,мерена е компресията на цилиндрите на единия е по слаба с малко.
Ремъците са сменени и проверени на белези са,разпределителните валове също.
Остана ми един датчик на коляновия вал дали ще е от него да прекъсва в тези обороти,пали си не гаснее в движение,понякога не държи равномерни обороти падат около 500-600 но не се вдигат рязко,а леко до 800-900
,но е загасвала като стои на място,не играят постоянно.Понякога като е да речем на 70градуса и трудно потегля от ниски,трябва да припомпа газта за да се изтреля,може и да е от бензина 95н като сложа тогава сякаш го забелязвам това влошение.
Имала е газ при мен е махната ,но и на газ прекъсна точно там в тези обороти като я пробвах,всичко сервизи вдигат ръце да сега кадето съм ходил,или ме карат да сменя здрави части.
Спирам до тук,че задминавам дядо Вазов по писане на моята епопея

Колата е Сеат толедо 2.0 16в 150к.с. 95г АБФ код на мотора,монтира се в много купета на Фолксваген.
Така и проблема е следният:
Прекъсва на тези обороти приблизително около 2600-2800,на всяка предавка,топла, студена си прецъква много бързо.Колата я имам от 5месеца и до сега съм сменил почти всичко или заменил за проба и няма никаква разлика.
Сменени са свещи,кабели,капачка палец,филтри разменени са за проба,ЕКУ,ТПС,ламбдата е сменена,температурен датчик,температурен сензор,датчик на входящия въздух са сменени.Делко съм заменял за проба,вакумите са проверени,налягането на дюзите е мерено,бензиновите помпи.
Закачана е на няколко ваг кома,няма грешки

Ремъците са сменени и проверени на белези са,разпределителните валове също.
Остана ми един датчик на коляновия вал дали ще е от него да прекъсва в тези обороти,пали си не гаснее в движение,понякога не държи равномерни обороти падат около 500-600 но не се вдигат рязко,а леко до 800-900

Имала е газ при мен е махната ,но и на газ прекъсна точно там в тези обороти като я пробвах,всичко сервизи вдигат ръце да сега кадето съм ходил,или ме карат да сменя здрави части.
Спирам до тук,че задминавам дядо Вазов по писане на моята епопея