Здравейте колеги.
От заглавието се разбира какъв е двг., сега да ви опиша и проблема...
Студен двигател - пали и работи нормално. Влиза в буст, нормални показания на ламбдата, ъгъл на запалване и т.н. всички параметри, които мога да видя.
Топъл двигател (над 75гр.) - включва ограничител на 4300 об./мин. приблизително.
Интересното е, че не винаги като загрее го прави, но ако го загася топъл и после го запаля веднага се проявява дефекта.
Има и някои подробности... има запаметени няколко грешки, които не мога да изтрия по никакъв начин. ЕКУ-то е IAW 4WF. Пробвал съм с КТС и Адиа (въщност метода за чистене на грешките е един и същ и с двата уреда). Грешките са - ламбда сонда, датчик обороти, фазов датчик(2 пъти с различен номер на грешката), ТПС, датчик за температура на входящия въздух. Предполагам са натрупани с течение на времето при опити за ремонти, щото в момента се движат в норми показанията им.
Мисля, че е ясно, но все пак да кажа, че е пробвано с друг МАП,друг фазов датчик, мерено е налягане на гориво, дюзите са наред...
Ще съм благодарен на някакви свежи идеи.
Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Последно промяна от Ilko на Чет Юни 10, 2010 9:50 pm, променено общо 1 път.
Re: Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Грешките са много.На такава кола но с малкия мотор ,без турбо,имаше хлабава маса на компютьра и постоянно правеше подобни магарии.Не казвам че е това но опитвам да помогна .Успех с тая кочина ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Виж му свещите дали е с такива каквито му дават и ако имаш под ръка пробваи с едно число по студени !
колко му е бууста когато бие прекъсвач?
АФР (смес) под товар с wide band sonda мерено ли е ?
колко му е бууста когато бие прекъсвач?
АФР (смес) под товар с wide band sonda мерено ли е ?
VW Golf MK2 1.8 16V Turbo
Re: Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Сигурен съм, че не е проблема в масите. Имал съм случаи на слаба маса при Магнет Марели, но симптомите са други. Тук доста методично се повтаря проблема. Все едно се премества прекъсвача на 4300 об. Изглежда, че влиза в авариен режим(ако има такъв при това ЕКУ), но не записва нови грешки. Забравих да кажа, че и динамото зарежда нормално.
Sachko - 0,3 -0,4 е буста в този момент. АФР ми се струва, че няма кой знае с какво да ми помогне в случая. Свещите не съм ги гледал, но няма детонации и мотора не "тъпче".
Sachko - 0,3 -0,4 е буста в този момент. АФР ми се струва, че няма кой знае с какво да ми помогне в случая. Свещите не съм ги гледал, но няма детонации и мотора не "тъпче".
Re: Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Проблема е решен.
Малко самоиронизирайки се да кажа - като ви каже клиента "тия датчици са свалени от работеща кола" - не му вярвайте.
Оказа се фазов датчик. Лоша шега ми изигра това, че не могат да се трият грешките (този проблем си остана) и не се разбира какво записва в момента.
Малко самоиронизирайки се да кажа - като ви каже клиента "тия датчици са свалени от работеща кола" - не му вярвайте.
Оказа се фазов датчик. Лоша шега ми изигра това, че не могат да се трият грешките (този проблем си остана) и не се разбира какво записва в момента.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Първо правило, никога не вярвай на клиента, нито на моргаджии нито на други майстори нищо че може да разбират повече от теб..
Винаги, винаги си проверявай това в което се съмняваш без да се осланяш на думи или на това дали е ново или взето от "работеща" кола...
А как една кола е работеща при условие че като виси накачулена и разколачена върху още 4-5 такива автомобила, това е въпрос за друг разговор...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Винаги, винаги си проверявай това в което се съмняваш без да се осланяш на думи или на това дали е ново или взето от "работеща" кола...
А как една кола е работеща при условие че като виси накачулена и разколачена върху още 4-5 такива автомобила, това е въпрос за друг разговор...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.