Фиат 2.0 16в. турбо - странен проблем.
Posted: Thu Jun 10, 2010 8:34 pm
Здравейте колеги.
От заглавието се разбира какъв е двг., сега да ви опиша и проблема...
Студен двигател - пали и работи нормално. Влиза в буст, нормални показания на ламбдата, ъгъл на запалване и т.н. всички параметри, които мога да видя.
Топъл двигател (над 75гр.) - включва ограничител на 4300 об./мин. приблизително.
Интересното е, че не винаги като загрее го прави, но ако го загася топъл и после го запаля веднага се проявява дефекта.
Има и някои подробности... има запаметени няколко грешки, които не мога да изтрия по никакъв начин. ЕКУ-то е IAW 4WF. Пробвал съм с КТС и Адиа (въщност метода за чистене на грешките е един и същ и с двата уреда). Грешките са - ламбда сонда, датчик обороти, фазов датчик(2 пъти с различен номер на грешката), ТПС, датчик за температура на входящия въздух. Предполагам са натрупани с течение на времето при опити за ремонти, щото в момента се движат в норми показанията им.
Мисля, че е ясно, но все пак да кажа, че е пробвано с друг МАП,друг фазов датчик, мерено е налягане на гориво, дюзите са наред...
Ще съм благодарен на някакви свежи идеи.
От заглавието се разбира какъв е двг., сега да ви опиша и проблема...
Студен двигател - пали и работи нормално. Влиза в буст, нормални показания на ламбдата, ъгъл на запалване и т.н. всички параметри, които мога да видя.
Топъл двигател (над 75гр.) - включва ограничител на 4300 об./мин. приблизително.
Интересното е, че не винаги като загрее го прави, но ако го загася топъл и после го запаля веднага се проявява дефекта.
Има и някои подробности... има запаметени няколко грешки, които не мога да изтрия по никакъв начин. ЕКУ-то е IAW 4WF. Пробвал съм с КТС и Адиа (въщност метода за чистене на грешките е един и същ и с двата уреда). Грешките са - ламбда сонда, датчик обороти, фазов датчик(2 пъти с различен номер на грешката), ТПС, датчик за температура на входящия въздух. Предполагам са натрупани с течение на времето при опити за ремонти, щото в момента се движат в норми показанията им.
Мисля, че е ясно, но все пак да кажа, че е пробвано с друг МАП,друг фазов датчик, мерено е налягане на гориво, дюзите са наред...
Ще съм благодарен на някакви свежи идеи.