Page 1 of 1
Пежо 406 HDI
Posted: Thu Oct 28, 2010 3:41 pm
by rabotnika
Колеги проблема е следния още при подаване на контакт записва грешка "датчик за налягане в горивния колектор-твърде висока стойност" това още преди да завъртя на стартер.след това колата пали малко по трудно от нормалното но запалва и налягането е 370 до 500 бара но това налягане го има и още докато е на контакт в ЕСИ пише че това налягане го има при авариен режим мерих кабелите от компа до датчика изправни са има 5 волта управление има маса сменях и датчика все тая някой да ме насочи към нещо различно от компютър и пак казвам грешката не се трие и има налягане още при подаване на контакт без да е задйстван стартера а запали ли се форсира само до около 3000 оборота
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Mon Nov 01, 2010 2:11 pm
by rabotnika
някой нещо ???
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Mon Nov 01, 2010 7:38 pm
by rangel1
кой номер е точно грешката

Re: Пежо 406 HDI
Posted: Mon Nov 01, 2010 10:54 pm
by ivanovbg
а на изхода на датчика колко е напрежението на контакт?
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 12:06 am
by ifidik
ванка, не се примиряваш с мисълта,че трябва да смениш компютъра
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 7:47 am
by ivanovbg
Принципно това е тежка диагноза за мене.Но ако проблема е в датчика?За да отчита 500 бара на средното краче трябва да имаш около 2 волта без да е запалена колата.При такива проблеми винаги меря с осцилоскопа налягането на горивото.В езито пише каква форма трябва да е сигнала.Не е лошо и да се закачи един манометър да се види реалното налягане.
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 9:45 am
by rabotnika
значи напрежението на средното краче при контакт е 5.9V което за мен е недопустимо като запали скача на 6.5-7V номера на грешката е 0190 а в ЕSI така грешка не съществува
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 10:32 am
by bobolin4o
rabotnika wrote:значи напрежението на средното краче при контакт е 5.9V което за мен е недопустимо като запали скача на 6.5-7V номера на грешката е 0190 а в ЕSI така грешка не съществува
Значи - ЕКУ.
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 1:28 pm
by rabotnika
малко развитие по темата та значи сега в момента на средното краче излиза 0.150V а там трябва да излизат 0.5V правя следното прекъсвам средния кабел и го понаждам с потенциметър,намествам на изхода към компа да се подава 0.5V грешката се изтрива и всичко започва да работи нормално с изключение на това че налягането не се измерва правилно иначе колата си се форсира всичко но с моя помощ като вдигам показанията с помоща на потенциометъра
та въпроса ми следния защо тея датчици не вадят 0.5V на средното краче и възможно ли е да има някъква отечка в компа и затова да прави така
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 3:38 pm
by rangel1
То че работата е за еку ясно ама от де ги искара тия 6,7волта при опорно 5в

Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 4:03 pm
by rabotnika
rangel1 wrote:То че работата е за еку ясно ама от де ги искара тия 6,7волта при опорно 5в

ми и аз не мога да си го обясня също немога да си обясня защо датчика не изкарва 0.5 а изкарва 0.150 волта при положение че има опорно 5 волта
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Tue Nov 02, 2010 8:25 pm
by ivanovbg
Принципно може би трябва и да вържеш едно съпротивление около 1 килоом м/у изхода и 5 волта за да е реално измерването.Ако не е както трябва от датчика е.Ако е правилно е от компа.На запалена кола е 1,2 волта
Може и да е някоя вътрешна маса в компа.Провери жиците до компа .И по точно масата на датчика до компа и до другите датчици те са на куп и отиват на едно краче.Понякога там изгниват и към някой датчик не се подава маса.Ако е прекъсната вътрешната маса в компа-подай външна.Оправя се така понякога

Re: Пежо 406 HDI
Posted: Wed Nov 03, 2010 8:20 am
by rabotnika
ivanovbg wrote:Принципно може би трябва и да вържеш едно съпротивление около 1 килоом м/у изхода и 5 волта за да е реално измерването.Ако не е както трябва от датчика е.Ако е правилно е от компа.На запалена кола е 1,2 волта
Може и да е някоя вътрешна маса в компа.Провери жиците до компа .И по точно масата на датчика до компа и до другите датчици те са на куп и отиват на едно краче.Понякога там изгниват и към някой датчик не се подава маса.Ако е прекъсната вътрешната маса в компа-подай външна.Оправя се така понякога

колеги и масите съм проверил всичко е 6
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Wed Nov 03, 2010 8:22 am
by gt40
Въртре в компа утечка между 12 и входа за датчика. Тогава може да стане по-ввисоко от 5 В.
Re: Пежо 406 HDI
Posted: Wed Nov 03, 2010 2:45 pm
by rabotnika
сложих съпротивление около 1килоом между + и изхода към компа и на изхода на компа излиза 0.48V което е достатъчно да се изтрие грешката и както казаха колегите по горе вече съм сигурен че трябва ЕКУ но не си обяснявам кое е прецакано в него че да товари датчика и той да не вади стойности при положение че има стабилна маса и стабилно 5V