Page 1 of 1

306 td

Posted: Mon Dec 06, 2010 11:41 am
by maevata
Здравейте колеги от известно време имам порблем с едно пежо 306 турбо дизел с колер, проблема е следния:
При студен старт колата държи високи обороти между 1500 и 2000 и ги мени падат надоло и се качват нагоре като по често остават в горната граница,като стигне работната температура тия проблеми изчезват. До тук съм сменил обогатител оплътненията на помпата нагорния капак и вчера не се сдържах и изолирах горивният филтър като го заобиколих. Тая сутрин колата запали без проблеми и това с оборотите го няма лъвчето мърка. Ако някой има представа какво се случва или е имал подобен проблем да помогне.
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!

Re: 306 td

Posted: Wed Dec 08, 2010 9:07 pm
by delio
случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта

Re: 306 td

Posted: Wed Dec 08, 2010 9:44 pm
by NASKO12234
delio wrote:случай от вчера същото такова пежо пълнеше кулера с нафта и студено държеше 1200-1500 оборота и пушеше леко сутрин като запалеше и известно време пушеше повече докато изгори съблралата се нафта
Колега би ли споделил от къде пълнеше кулера с нафта.

Re: 306 td

Posted: Thu Dec 09, 2010 9:09 pm
by delio
спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата

Re: 306 td

Posted: Thu Dec 09, 2010 9:11 pm
by presko79
delio wrote:спукана мембрана за допълнително гориво при високи обороти маркуча за налягане от кулера към помпата
Как става тая работа ?

Re: 306 td

Posted: Fri Dec 10, 2010 7:37 pm
by maevata
не е от мембрната на помпата там е сухичко като бебешко дупенце а за колегата дето му е чудно как се пълни кулера с нафта от тая мебрана ще му кажа да го приеме на доверие ако неиска нека извади клпанчето на помпата и пробие мембраната след тая манипулация вътрешното налягане на помпата пълни мъркучето до кулера което се спомага и от по ниското налягане (тн вакум).
Колеги проблема си остава а аз се изчерпах остана ми само да сменя тялото на горивният филтър и да се моля да се оправи. Благодаря на отзовалите се!!!