Page 1 of 1
Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Sun Feb 06, 2011 11:28 pm
by stefo
Клиента казва че автомобила няма мощност както преди.
Записаната грешка в ECU-то е тази
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 028 906 021 BT
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D1P
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Направих лог на 8 и 10 канал, но нямам информация колко трябва да е налягането на турбината на 1Z.
За AFN моторите знам че трябва да е към 2000 мбара. Моля помогнете с анализ на лога.
Нещо не мога да добавя лога като файл,казва ми неразрешен формат.В какъв формат може да се качи?
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Mon Feb 07, 2011 7:06 am
by gt40
Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Mon Feb 07, 2011 8:27 am
by karamilev
gt40 wrote:Дават го 0.5-0.65 bar/4000 rpm. Качването най-лесно става като снимка.
Успех.
Това е само ако си свързал мъркучите от всмукателния колектор и разтоварващия клапан на турбината като елиминираш N75 Според мен не е толкова важно колко надува турбината а надува ли толкова колкото иска екуто.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Mon Feb 07, 2011 10:49 pm
by stefo
Има ли ограничения колко поста имам за да кача файл?
Лога е тук
http://dox.bg/files/dw?a=e659f1ca4f
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Tue Feb 08, 2011 7:43 am
by delio
първо направи проверка на турбо пътищата и разтоварването на турбината тази грешка я пише когато надуването на турбината не отговаря на исканото от компа а налягането го мери мапа
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Wed Feb 09, 2011 6:31 pm
by ifidik
управляващия клапан на турбината трябва да цъка на контакт.ако не го чуваш, хвани го с ръка и виж има ли живот в него.спрял ли е от него е със сигурност.тая кола в момента трудно вдига над 120км/ч.
налягането на турбината трябва да е 0,9; ако има механичен уред , забоди го и в движение ще видиш, че налягането е поне 1,4(без атмосферното).
не съм гледал лога, имаш ли показания за налягането на 11канал?компа вижда ли го?
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Sat Feb 12, 2011 4:03 pm
by dmx888
По скоро провери маркучето до мап сензора (компа) или виж дали не е спукан някои маркуч по турбо пътищата.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Wed Feb 16, 2011 10:06 pm
by stefo
След оглед на турбопътищата се оказа ,че има спукване на тръбата до акумулатора.Вероятно автомобила е бил с голям или не на място акумулатор и се е претрила тръбата в него.Освен това интеркулера е омаслен от едната страна и вероятно е спукан иначе няма от къде да дойде това масло по интеркулера.Клапана не цъка на контакт както казваш ifidik но като го захранвам с 12в превключва.Чудя се какво би станало ако се остави мотора без интеркулер, за пробата ясно няма да има проблем,но за известно време ако се използва автомобила без да се натоварва много.
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Sat Feb 19, 2011 8:07 am
by KLESHTITE
колега не разбрах защо искаш да изолираш кулера
Re: Сеат Толедо 1.9ТДи 1Z
Posted: Sun Feb 20, 2011 12:09 pm
by dmx888
Ако не е много голямо спукването взимаи смола и го лепи