Page 1 of 1

Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 8:09 pm
by asen
Здравейте,искам да попитам знаещите за зацепването на ангренажната верига на БМВ 120 д 2007г. 177 к.с.Помпата за високото налягане не се върти леко,примерно като на Фиат,Алфа,а затяга ,като на старите гнп-та.Има белег на зъбното на помпата,което съвпада с едно ръбче от блока,това на снимката,дет съм го мацнал с маркера.Там помпатаосвобождава,не е под напрежение,същото се случва и на 180 градуса. Та там ли е белега,или не се зацепва там.Мерси предварително на отзовалите се. Image Image

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 10:14 pm
by Cho4o
информацията в Autodata не ти ли върши работа ?

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 10:24 pm
by asen
Не дават за помпата нищо.

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 10:35 pm
by karamilev
Според мен няма значение къде ще зацепиш помпата,щом няма датчик за положение на нея или на колелото,а за това усилие през 180градуса съм учуден :roll:

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 10:41 pm
by asen
Там дето съм го бележил с маркера,на колелото си има белег,и на блока отговаря ръбчето.След белега,почне да има усилие,и само си спира на 180 градуса,сигурно има значение.Като отмине малко белега и като с пружина го увлича и само си спира на 180 градуса.Незнам дали го обяснявам разбираемо.

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 10:48 pm
by karamilev
Ако веригата не е скъсана си маркирай всичко и после по обратния ред,но аз си мисля че няма значение,и други помпи съм виждал с белег на колелото но нямат положение,но все пак най-добре с маркера

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Sat Jan 28, 2012 11:06 pm
by asen
Проблема е,че беше разглобено,а за да се презацепва,трябва да се сваля двигатела,защото на този двигател,веригите са му отзад,откъм съединитела.

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Thu Feb 02, 2012 7:47 pm
by ogromnii
ако колелото на помпата е различен размер от това на коляновия и разпределителния вал (т.е. с различен брой зъби от това на коляновия вал или х2) най вероятно няма значение (освен ако не е балансиращ вал? само помпата ли е закачена на него?)
ако броя зъби е кратен на коляновия вал значи се върти синхронно и зацепването може да има значение
виж и на веригата да няма маркирани (цветни) прешлени, може зацепването да е по тях :mrgreen:

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Posted: Wed Feb 08, 2012 4:10 pm
by asen
Може да се заключи,колата е запалена.