Page 1 of 1
BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Mon Jul 02, 2012 8:31 pm
by venelek
Здравейте.
Колата е 2000год. с мотор 3.0д 193к.с
На място климатика работи отлично.Ако започне да се движи след извесно време спира компресора.
Наляганията са в нормите,температурата на изпарителя е около 5 градуса.
При диагностика дава 17 и 20 грешка(слънчеви сензори ляво и дясно)късо към маса.
Възможно ли е заради тях да прави така?
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Mon Jul 02, 2012 9:41 pm
by Todio
Вентилаторите работят ли коректно? Колко е високото налягане при 3000 оборота? Моторния комп. какво казва? Колко градуса е температурата на мотора, защото при прегряване изключва климатика?
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 03, 2012 7:42 am
by dyaneff
Мисля, че не е от слънчевите сензори, защото нямаше да работи и на място климатика. По скоро да не изключва при високи обороти от високо налягане. Или влага в системата, която замръзва и запушва дроселиращия елемент и затова се повишава налягането и изключва пресостата. В еситроника има указания за проверка на слънчевите сензори.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 03, 2012 3:07 pm
by venelek
На място при задържане на високи обороти работи.Високото е около 17бара.Ще извикам клиента да се повозим и да видя кво става в движение.
В еси дават как се мерят слънчевите ама къде се намират?
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 03, 2012 5:02 pm
by dyaneff
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 03, 2012 6:15 pm
by Todio
Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 03, 2012 9:29 pm
by venelek
Todio wrote:Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
Спира компресора на колата а не просто да не прави студено.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Wed Jul 04, 2012 11:27 am
by Todio
Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Thu Jul 05, 2012 9:58 pm
by venelek
Todio wrote:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
Чакам рома да благоволи да ме посети пак
Иначе на място с 3000 оборота може да бачка до утре,а темп. на изпарителя е поне 4.
Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Thu Jul 12, 2012 12:41 am
by plamenpenis
Todio wrote:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
и заради друго спира колега

))
виж дали вижда правилно скоростта в движение и викай каса студена бира на сметката на евророма

Re: BMW E39 проблем с климатроник
Posted: Tue Jul 17, 2012 9:40 pm
by venelek
С нов дехидратор проблема изчезна.