Page 1 of 1
Audi A8 5HP24
Posted: Mon Oct 14, 2013 8:29 pm
by KLESHTITE
като загрее няма задна буталото го смених но старото беше здраво някакви идеи
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Mon Oct 14, 2013 9:41 pm
by ogromnii
клапана който предпазва от включване на задна в движение
не помня номера, подмагнитва се и почва да не отваря дори без ток, при по високо налягане отлепя, като падне малко-ядец
става да разкапсуловаш и скъсиш периферията на сърцевината с половин милиметър, без да закачаш централната "пишка"
чудил съм се дали ако размениш двата извода няма да се оправи, като се обърне поляритета на магнитното поле
най-лесно да определиш кои е виновния - сваляш, маркуч в устата, пускаш 12 през крушка - запушва, спираш 12 отпушва, ако не отпуши като спреш тока е той
не е много научно обяснението ама толкова помня
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Mon Oct 14, 2013 10:25 pm
by KLESHTITE
като откача буксата на скоростите и вклучва така че може и това да е
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Tue Oct 15, 2013 6:09 am
by ogromnii
най вероятно като откачиш буксата тръгва защото спира да регулира налягането и го качва на максимално
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Tue Oct 15, 2013 6:57 am
by KLESHTITE
точно така е
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Tue Oct 15, 2013 8:22 pm
by ogromnii
не съм 100% но същата драма беше на друга кутия, в краина сметка се оказа че клапана е без пружинка, като подадеш ток затваря, като спреш тока от налягането отваря, но от остатъчния магнетизъм не отваряше докато не го надуя до над 6-7 атмосфери, разкапсуловах го, оказа се че сърцевината опира до край и .. как да се изразя, затваря магнитен кръг, скъсих сърцевината така че при задействан клапан и опряла "игла" металната сърцевина да не опира до край и си заработи.
Re: Audi A8 5HP24
Posted: Fri Oct 18, 2013 8:39 pm
by KLESHTITE
проблема беше в двоиния пакет