Page 1 of 1
форд куриер 1.3 94г
Posted: Fri Dec 28, 2007 9:13 pm
by tnikolov
Липсва сигнал при замерване напрежението на ламбда сондата . Подгряването е наред.Същото е и при разкачен куплонг на сондата. това проблем в ЕКУ-то ли е или бъркам нещо. Замервам с осцилоскоп и волтмер. Работата на ламбда сондата зависи ли от температурата на д-ля и ако да как?/д-ля си загрява нормално/
Posted: Wed Jan 02, 2008 9:42 pm
by hristo
Зависи от загряването. След като загрее до 300 градуса по целзй, започва да работи.
А иначе подай напрежение около 1в и гледай какво става със сместа, дали обеднева, и към маса и съответно дали обогатява.
Posted: Wed Jan 02, 2008 9:58 pm
by tnikolov
Ako си променя работата -сондата не е в ред. Ако не реагира, е ЕКУ-то.
Така да го разбирам? / не е от кабели проверих ги/
Posted: Thu Jan 03, 2008 4:42 pm
by hristo
Ако сместа се променя, проблема е в сондата, ако не- в ECU-то
Re: форд куриер 1.3 94г
Posted: Sun Nov 02, 2008 10:48 am
by gt40
За разлика от повечето инжекциони, на Форд на входа за сондата няма опорно напрежение от 0.45В. Тъй че проблема ти е : гръмнала сонда !