Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Заключено
asen
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 11:58 pm
Местоположение: Дупница

Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от asen »

Здравейте,искам да попитам знаещите за зацепването на ангренажната верига на БМВ 120 д 2007г. 177 к.с.Помпата за високото налягане не се върти леко,примерно като на Фиат,Алфа,а затяга ,като на старите гнп-та.Има белег на зъбното на помпата,което съвпада с едно ръбче от блока,това на снимката,дет съм го мацнал с маркера.Там помпатаосвобождава,не е под напрежение,същото се случва и на 180 градуса. Та там ли е белега,или не се зацепва там.Мерси предварително на отзовалите се. Изображение Изображение
Cho4o
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 12:21 am

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от Cho4o »

информацията в Autodata не ти ли върши работа ?
Autotronics Service
asen
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 11:58 pm
Местоположение: Дупница

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от asen »

Не дават за помпата нищо.
karamilev
КОЛЕГА
Мнения: 194
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 6:03 pm
Местоположение: Варна

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от karamilev »

Според мен няма значение къде ще зацепиш помпата,щом няма датчик за положение на нея или на колелото,а за това усилие през 180градуса съм учуден :roll:
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
asen
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 11:58 pm
Местоположение: Дупница

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от asen »

Там дето съм го бележил с маркера,на колелото си има белег,и на блока отговаря ръбчето.След белега,почне да има усилие,и само си спира на 180 градуса,сигурно има значение.Като отмине малко белега и като с пружина го увлича и само си спира на 180 градуса.Незнам дали го обяснявам разбираемо.
karamilev
КОЛЕГА
Мнения: 194
Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 6:03 pm
Местоположение: Варна

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от karamilev »

Ако веригата не е скъсана си маркирай всичко и после по обратния ред,но аз си мисля че няма значение,и други помпи съм виждал с белег на колелото но нямат положение,но все пак най-добре с маркера
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
asen
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 11:58 pm
Местоположение: Дупница

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от asen »

Проблема е,че беше разглобено,а за да се презацепва,трябва да се сваля двигатела,защото на този двигател,веригите са му отзад,откъм съединитела.
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 722
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от ogromnii »

ако колелото на помпата е различен размер от това на коляновия и разпределителния вал (т.е. с различен брой зъби от това на коляновия вал или х2) най вероятно няма значение (освен ако не е балансиращ вал? само помпата ли е закачена на него?)
ако броя зъби е кратен на коляновия вал значи се върти синхронно и зацепването може да има значение
виж и на веригата да няма маркирани (цветни) прешлени, може зацепването да е по тях :mrgreen:
asen
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Дек 28, 2010 11:58 pm
Местоположение: Дупница

Re: Зацепване на БМВ 120Д 177 к.с.

Мнение от asen »

Може да се заключи,колата е запалена.
Заключено